Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Καταιγισμός νέων μοντέλων στο Detroit Auto Show 2008: Η BMW παρουσιάζει την Χ6



BMW X6 xDrive35i και X6 xDrive50i

H BMW παρουσιάζει το νέο concept Χ6. Το εντελώς νέο όχημα ακολουθεί τη μόδα των Cross-Coupe.

Δηλαδή κάτι σαν ένα γρήγορο Coupe με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με πέντε πόρτες και χώρους για άνετη φιλοξενία για τέσσερις ενήλικες.

Πακέτο μαζί έρχεται το σύστημα τετρακίνησης XDrive, με ηλεκτρονικό έλεγχο μεταβαλλόμενης μετάδοσης μεταξύ εμπρός και πίσω μετάδοσης.

Η BMW υπόσχεται βέλτιστη απόδοση κάθε στιγμή και σε όλες τις συνθήκες.



Σε κανονικές συνθήκες το BMW xDrive κατανέμει τη ροπή 40:60 μπροστά πίσω. Αισθητήρες διαβάζουν συνεχώς την ταχύτητα περιστροφής των τροχών και μεταβάλουν την κατανομή σε δέκατα του δευτερολέπτου.

Για πρώτη φορά παρέχεται σαν στάνταρ στην BMW X6, το Dynamic Performance Control ελέγχοντας την κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς.

Το σύστημα περιλαμβάνει μια μονάδα διαχείρισης που αναλαμβάνει τον έλεγχο του πίσω διαφορικού.
Βέβαια δεν μιλάμε για ένα απλό διαφoρικό.

Πρόκειται για ένα σύστημα με διπλούς πλανήτες και διπλές ομάδες δίσκων, επιτρέποντας την ελεγχόμενη κατανομή της ροπής ανεξάρτητα σε κάθε πίσω τροχό.



Σαν αποτέλεσμα το Dynamic Performance Control βοηθά να στρίψει το όχημα προωθώντας τη ροπή στον κατάλληλο τροχό, είτε ο οδηγός επιταχύνει είτε επιβραδύνει, αυξάνοντας την ακρίβεια ελέγχου του οχήματος σε κάθε ταχύτητα.

Μαζί έρχεται και ο νέος κινητήρας V8 με διπλή τουρμπίνα, ενδιάμεσα στους κυλίνδρους και άμεσο ψεκασμό (DGI - Direct Gasoline Injection).

Με 4.4 λίτρα, μέγιστη απόδοση 400 ίππων και ροπή 62,2 κιλά ροπής από 1800-4500, είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε μοντέλο της σειράς BMW X.  

Εντωμεταξύ οι σχεδιαστές της BMW X6, φρόντισαν ώστε από όποια πλευρά και να την κοιτάξεις να μην έχεις αμφιβολία για τη δύναμη της.



Αεραγωγοί, προσεκτικά σχεδιασμένα φουσκώματα –βλέπε μυς- συμπαγές σχήμα.

Το πολυτελές εσωτερικό συνδυάζεται με την κλασσική δυναμική εμφάνιση της BMW. Στρογγυλά όργανα, προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα πίσω καθίσματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αγκαλιάζουν το σώμα των επιβατών.

Το σπορ τιμόνι, περιλαμβάνει μοχλούς για το χειροκίνητο έλεγχο του αυτόματου εξατάχυτου κιβωτίου.

19’’ ζάντες μαζί με run-flat ελαστικά και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών φροντίζουν το πιο ευπαθή σημείο ενός αυτοκινήτου. Έξτρα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής 20’’ τροχών.

Γεμάτη ακρωνύμια η Χ6, xDrive, DPC - Dynamic Performance Control, DSC - Dynamic Stability Control, ABS - anti-lock brakes, DTC - Dynamic Traction Control, ΑΤΒ - Automatic Differential Brake, ASC - Automatic Stability Control, TSC - Trailer Stability Control, HDC - Hill Descent Control, DBC - Dynamic Brake Control, CBC - Cornering Brake Control, ACC - Active Cruise Control, RDB - Regular Dry Braking, SOA - Start-Off Assistant, AD - Adaptive Drive φροντίζουν να προστατέψουν αυτοκίνητο και επιβαίνοντες από τις δύσκολες καταστάσεις.

Back to the future!

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: BMW




Off-Road.gr BMW X6 Gallery






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023287 seconds. ]