| |
Ιδανικές συνθήκες για το άνοιγμα της
χρονιάς!
Είχαμε απελπιστεί!
Είναι δυνατόν να είμαστε στις αρχές Φεβρουαρίου και ακόμα να μην έχουμε
δει λάσπη;
Προφανώς κάποια ιδιαίτερη συμφωνία – κάτω από το τραπέζι όπως λένε
μερικοί – έγινε μεταξύ λέσχης Εκάλης και ... καιρού.
Μια μέρα –μόλις- πριν τον αγώνα και επιτέλους έβρεξε!
Αποτέλεσμα; Η «καλιφόρνια» φιλοξένησε στις 4 Φεβρουαρίου
2007, έναν
αγώνα του Fedima 4X4 Trial Cup 2007, προσφέροντας την πολυπόθητη λάσπη
στους συμμετέχοντες!
Σάββατο μεσημέρι ο φυσικός
χώρος – πίστα στην καλιφόρνια δεν ... περπατιώταν!
Μόλις 1 βαθμό, πάνω από το 0, έδειχνε το θερμόμετρο, αλλά οι οργανωτές
ήταν μούσκεμα μέσα στην ιδρώτα και με το πόδι μέσα στην λάσπη μέχρι το
γόνατο, προετοιμάζοντας τα εμπόδια για την επόμενη μέρα!
«Θα έχει πολύ θέαμα αύριο, εδώ δεν μπορούμε να ανέβουμε εμείς με
τα πόδια, φαντάσου τι έχει να γίνει αύριο με τα αυτοκίνητα»,
έλεγε ο Σπύρος Δουκέρης, καρφώνοντας τα πασαλάκια.
Τελικά ξημέρωσε η Κυριακή, ευτυχώς χωρίς βροχή!
Η παγωμένη νύκτα στάθηκε αρκετή για να μεστώσει η λάσπη και κάνει το
τεραίν ένα και ένα για Trial.
28 συμμετέχοντες, ξεκίνησαν την
χρονιά για το Fedima 4Χ4 Trial Cup.
Ο συνδυασμός, φυσικό περιβάλλον, πρωτοβρόχια (!!), πρώτος αγώνας
συγκέντρωσαν τους περισσότερους θεατές, μέχρι σήμερα. Κυριολεκτικά το
αδιαχώρητο!
Λάσπη λοιπόν για όλους!
Η ατμόσφαιρα ήταν ιδιαίτερα «ζεστή» ακόμα και τη στιγμή που
έπεφτε χιόνι.
Τα πράγματα δείχνουν ότι τα trial βρήκαν το δρόμο τους.
Η οργάνωση σε φυσικό περιβάλλον είναι ότι καλύτερο, μια και πραγματικά
φέρνει τον κόσμο στο βουνό.
Στα του αγώνα, ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι τα αυτοκίνητα που νίκησαν,
δεν ήταν τα υπέρ-φτιαγμένα οχήματα που
έχουμε συνηθίσει σε παλαιότερες διοργανώσεις.
Το αντίθετο μάλιστα: κύριο λόγο είχαν
οι ικανότητες των οδηγών!
Είδαμε αρκετά υπερεξοπλισμένα οχήματα να μην τα καταφέρνουν, εκεί που
άλλα -ουσιαστικά normal- πέρασαν χωρίς προβλήματα.
Ακόμα και ο Μαγιάφης δεν κατέβηκε με το «τέρας» του, αλλά
συμμετείχε με ένα «απλό» Jeep – έχασε όμως το πρώτο εμπόδιο
από καθυστερημένη προσέλευση και ταυτόχρονα την ευκαιρία για διάκριση.
Στις συζητήσεις γύρω από τα εμπόδια, το κύριο θέμα ήταν πώς θα βρεθεί η
βέλτιστη λύση για την σειρά εισόδου σε αυτά, αλλά και το πού θα ήταν
ιδανικό να γίνει η ... επόμενη αναμέτρηση του επάθλου που είναι
προγραμματισμένη για τις 6 Μαίου.
Στα της κατάταξης, εξαιρετική εμφάνιση είχαμε από τους Πολίτο (1ος-Suzuki Jimny), Μπίνα (2ος-Kia Sportage) και Παπαδημητρίου (3ος-Suzuki Samurai)
στην Κ1.
Ενώ στην Κ2 κυριάρχησαν οι Γεωργιάδης
(1ος-Suzuki Jimmy), Μαλτέζος (2ος-Suzuki
Jimny) και Γιασημάκος (3ος-Jeep
Wrangler).
Ιδανικό ξεκίνημα για το Trial 4Χ4, που συγκεντρώνει όλο και
περισσότερους θεατές και συμμετέχοντες και δείχνει να αποκτά και πάλι
την παλαιότερη αίγλη του.
Εμείς θα είμαστε κοντά του!
Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: Nora Agapi
- Γιώργος Φυτάς
Αποτέλεσματα
Κλάση Κ1
Α/Α |
Α/Σ |
Οδηγός |
Αυτοκίνητο |
Σύνολο |
1 |
21 |
Πολίτος Νίκος |
SUZUKI JIMNY |
70 |
2 |
22 |
Μπίνας Δημήτρης |
KIA SPORTAGE |
230 |
3 |
25 |
Παπαδημητρίου |
SUZUKI SAMURAI |
870 |
4 |
20 |
Δηλανάς Άρης |
JEEP CHEROKEE |
1190 |
5 |
23 |
Κορομπλής |
MITSUBISHI PAJERO |
1210 |
6 |
27 |
Βαρδάλας |
JEEP CHEROKEE |
1960 |
7 |
29 |
Βέρρας |
SUZUKI JIMNY |
1990 |
8 |
26 |
Τσιρίκος Χρήστος |
LAND ROVER 90 |
2080 |
9 |
24 |
Παύλου |
LADA NIVA |
3410 |
10 |
28 |
Διαμαντιδάκης |
SUZUKI JIMNY |
3590 |
Κλάση Κ2
Α/Α |
Α/Σ |
Οδηγός |
Αυτοκίνητο |
Σύνολο |
1 |
16 |
Γεωργιάδης |
SUZUKI JIMNY |
20 |
2 |
17 |
Μαλτέζος Κώστας |
SUZUKI JIMNY |
60 |
3 |
11 |
Γιασημάκος Χρήστος |
JEEP WRANGLER |
70 |
4 |
12 |
Ανδρουλάκης |
SUZUKI SAMURAI |
120 |
5 |
10 |
Zαννιάς Γιώργος |
LADA NIVA |
170 |
6 |
8 |
Γιαννάκογλου |
SUZUKI SAMURAI |
250 |
7 |
4 |
Κασωτάκης Γιάννης |
SUZUKI SAMURAI |
880 |
8 |
3 |
Αναστασάτος Γιώργος |
2CV 4X4 |
990 |
9 |
7 |
Χαραλαμπάκης Ιωάννης |
JEEP WRANGLER |
1010 |
10 |
15 |
Δημόπουλος Γιάννης |
JEEP CHEROKEE |
1040 |
11 |
2 |
Πανταζίδης Ανέστης |
JEEP CHEROKEE |
1070 |
12 |
6 |
Κλεώπας Νίκος |
JEEP CJ 7 |
1090 |
13 |
9 |
Ραυτόπουλος |
MITSUBISHI PAJERO |
1150 |
14 |
14 |
Μαρδάς Γιώργος |
SUZUKI SAMURAI |
1680 |
15 |
1 |
Μαγιάφης Άρης |
JEEP WRANGLER |
3000 |
16 |
18 |
Καραγιώτας Νίκος |
SUZUKI SAMURAI |
3290 |
17 |
5 |
Γιαννάκαρος Μάνθος |
SUZUKI SAMURAI |
3560 |
More articles
|
|
| |
|