Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Καρπενήσι - Πρώτος αγώνας επάθλου Trophy 2007


Το πρώτο αυτοκίνητο της νικήτριας ομάδας

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό άνοιγμα για τα Trophy, έκανε η Εκάλη, με τον πρώτο αγώνα του Επάθλου Trophy, που διοργάνωσε στις 2-4/3/2007 στο Καρπενήσι.

Οι λάτρεις του είδους, μαζεύτηκαν από όλη την Ελλάδα με στόχο να διασκεδάσουν!
Και το κατάφεραν!

Εύκολος αγώνας –για τα μέτρα των Trophy- προσέλκυσε νέο κόσμο στο άθλημα, ταυτόχρονα όμως και οι έμπειροι βρήκαν την ευκαιρία να ευχαριστηθούν.

Τα αυτοκίνητα καλύτερο το ένα από το άλλο, με κατασταλαγμένες βελτιώσεις και βάρος προς την αξιοπιστία, βασικό παράγοντα επιτυχίας σε σκληρούς αγώνες.
Ταυτόχρονα η συνεχής εμπλοκή με το άθλημα, έχει φέρει τους κορυφαίους σε ευρωπαϊκά επίπεδα.

Εξελιγμένα προς τη σωστή κατεύθυνση εμφανίστηκαν ιδιαίτερα τα αυτοκίνητα της βόρειας Ελλάδος. Όπως είπε και ο νικητής του αγώνα, Θεολόγης από το ΣΤΕΒΕ, «Οι αγώνες Trophy πρέπει να είναι σκληροί. Αν δεν αντέξει ένα αυτοκίνητο, πρέπει να το προετοιμάσεις κατάλληλα ώστε να αντέξει την επόμενη φορά»

Η επιλογή της περιοχής του Καρπενησίου, σαν κέντρο αγώνα, αποδείχθηκε ιδιαίτερα καλή κίνηση, μια και πέρα από τις προσφερόμενες φυσικές διαδρομές, προσέθεσε και θεατές που αυτή την εποχή, ασχολούνται με τα χειμερινά σπορ και βρήκαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κάτω από ιδανικές συνθήκες ένα αγώνα Trophy.

Οι ειδικές, μοιρασμένες ακτινικά σε απόσταση αναπνοής, είχαν «περπατηθεί» προηγουμένως και το ωράριο του αγώνα είχε διαμορφωθεί κατάλληλα ώστε να μην υπάρχουν κουραστικές αναμονές που ρίχνουν το ρυθμό και απογοητεύουν τους συμμετέχοντες.
Από την άλλη αυτό που έλειψε στους περισσότερους συμμετέχοντες ήταν οι πιο απαιτητικές απλές, στοιχείο απαραίτητο για ένα Adventure Trophy.

Ελάχιστα τα οργανωτικά προβλήματα, με μεγαλύτερο από αυτό, κάποιες ασάφειες στο road book, τα οποία αντισταθμίστηκαν από την γρήγορη έκδοση αποτελεσμάτων (κάποιες εντάσεις διευθετήθηκαν ταχύτατα), η πληθώρα κριτών και η παρουσία του ειδικού ασθενοφόρου της ΕΘΕΑ και του οχήματος διάσωσης – ευτυχώς αχρείαστα...



Η απόφαση για διεξαγωγή μιας μόνο ειδικής την Κυριακή, άφησε ελεύθερο χρόνο στα πληρώματα ώστε να γυρίσουν στα σπίτια τους σε ... λογική ώρα.

Αγωνιστικά τώρα, τα πληρώματα από τη βόρεια Ελλάδα είχαν την τιμητική τους. Η νίκη πήγε στην άξια ομάδας του ΣΤΕΒΕ, Θεολόγη – Τζιρίνη – Μπαλαμπουγίουκα με Samurai και Rocsta. Ακολούθησαν οι Nomad Off-Road, Μισκής-Μουρατίδης-Παπαδόπουλος-Γκουγκούφκας με Jimny-Cherokee. Η τρίτη θέση και πάλι σε ομάδα του ΣΤΕΒΕ, των Καλαιτζής-Καλαιτζής-Παπαδόπουλος-Ταχματζίδης με Jimny – Samurai. Η ομάδα των Κοκκίνη-Σταθάκου-Πισκοπάκη-Τζωρτζή αν και μέσα στην τριάδα μέχρι την τελευταία ειδική, έχασε την ελπίδα για διάκριση, όταν προδόθηκε από μηχανική βλάβη.

Στους "μονούς"  θράυση έκαναν τα Samurai!
Καλύτεροι οι Απαλάκης-Σκύβαλος από τη λέσχη Λασιθίου, ακολουθούμενοι από τους τοπικούς της λέσχης Καρπενησίου Ελεφαντή-Κεφαλά  με τρίτη μια ακόμα συμμετοχή από τη λέσχη Καρπενησίου με τους Καραγιάννη-Τσιγαρίδα.

Με καλές εντυπώσεις λοιπόν, έφυγαν οι συμμετέχοντες από τον τερματισμό για να επιστρέψουν πίσω στην Αθήνα, την Πάτρα, το Λασίθι, τα Χανιά, την Κω, τη Ρόδο, την Αλεξανδρούπολη, την Ορεστιάδα, την Κομοτηνή, τη Δράμα, την Καβάλα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, τα Ιωάννινα, το Αγρίνιο, και βέβαια το Καρπενήσι!

Ο αγώνας διοργανώθηκε με τη βοήθεια των δήμων Καρπενησίου και Ποταμιάς, και υπό την αιγίδα της Νομαρχίας Ευρυτανίας, ενώ χορηγοί επικοινωνίας ήταν το περιοδικό 4Χ4 Magazine και το Off-Road.gr.

Το ραντεβού ανανεώθηκε για τον επόμενο αγώνα του επάθλου.

Μείνετε συντονισμένοι στο Off-Road.gr!



Είπαν μετά το τέλος του αγώνα...


Θεολόγης
Πολύ ωραίος αγώνας, τεχνικός, σχετικά δύσκολος, κάποιες ασάφειες υπήρχαν στο Road Book, κατά τα άλλα, πολύ καλός.
Είμαστε ευχαριστημένοι για τη νίκη μας, ήμασταν πάρα πολύ καλά προετοιμασμένοι, τα αυτοκίνητα δουλέψανε άψογα. Αυτοί οι αγώνες μας αρέσουν. Καλό είναι και οι απλές να είναι πιο δύσκολες (τεχνικά). Για την επιτυχία τα πάντα εξαρτώνται από την καλή προετοιμασία του αυτοκινήτου.

Καλαίτζης
Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, οι ειδικές πάρα πολύ καλές, προσεγμένες, τεχνικές, με όλων των ειδών τα εδάφη, φανταστικά τοπία, καθόλου καθυστέρηση στις ειδικές και πιστεύω ότι ήταν ένας πετυχημένος αγώνας. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι.
Δεν αντιμετωπίσαμε ουσιαστικά μηχανικά προβλήματα. Μας αρέσουν τα δύσκολα!

Κοκκίνης
Είμαι στεναχωρημένος, για την ατυχία που είχαμε στην τελευταία ειδική. Μας έσπασε το αριστερό ημιαξόνιο μέσα στην ειδική. Μετά κόλλησε ο εργάτης και δεν ξεκολλούσε το σχοινί, οπότε δηλώσαμε εγκατάλειψη.
Ο αγώνας είναι πολύ καλός, υπήρξαν μικρά προβληματάκια, αλλά τελικά όλα κύλησαν καλά. Μπράβο.

Γκουγκούφκας
Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, η τελευταία ειδική δύσκολη, σε εμάς βοήθησε, εκτός το του ότι έχουμε καλά αυτοκίνητα και ο παράγοντας τύχη.  Δεν είχαμε μηχανικά προβλήματα.  Όλα πήγαν καλά.
Θα θέλαμε οι απλές να ήταν λίγο πιο μεγάλες, πιο δύσκολες αλλά ταυτόχρονα πιο χαλαρές από πλευράς χρόνου. Η γνώμη μου είναι ότι τα trophy πρέπει να γίνουν πιο σκληρά, παρόλο που θα καταπονούμε περισσότερο τα αυτοκίνητα μας. Αυτό το κάνουμε εν γνώση μας και ένα trophy πρέπει να είναι πολύ σκληρό, ακόμα και στις απλές. Πιστεύω ότι σιγά – σιγά θα κάνουμε τους αγώνες όπως στο εξωτερικό, μια ειδική μεγάλη και σκληρή. Προς τα εκεί πάμε, μια και από θέμα προετοιμασίας αυτοκινήτου όλες οι ομάδες είμαστε πλέον σε καλό επίπεδο. Το ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το άλλο.

Μισκής – Μουρατίδης
Η σημερινή ειδική, νομίζω ήτανε όλα τα λεφτά. Πάρα πολύ καλή, μακάρι να ήταν όλες έτσι. Όλος ο αγώνας ήτανε πάρα πολύ καλός. Εντάξει τώρα, παρατράγουδα πάντα υπάρχουνε, σημασία είχε ότι δεν είχε ατύχημα, δεν κτύπησε κανείς και δείχνει ότι καθιερώνεται ένας θεσμός στην Ελλάδα. Σημαντικό ήταν ότι οι ειδικές ήταν προσεκτικά επιλεγμένες και ότι κάποιος τις είχε «περπατήσει» προσεκτικά και όχι όπως κάποιες άλλες φορές, που κάποιος δείχνει μια διαδρομή που δεν την έχει περάσει. Ήταν πολύ δουλεμένο.  Θα θέλαμε οι απλές να ήταν λίγο πιο δύσκολες.

Κεχαίδης
Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, γενικά και από την νυκτερινή, αλλά και οι απλές και οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες, περάσαμε πολύ ωραία μέρη, σχετικά δύσκολος αγώνας. Γενικά τα αυτοκίνητα είχανε ζημιές, αλλά ήτανε πάρα πολύ ωραία εμπειρία.
Σχετικά με τη φύση του αγώνα, μου άρεσε που οι απλές ήταν πιο εύκολες και έτσι περιορίσαμε τις ζημίες. Θα ήθελα όμως να είχανε πιο χαλαρούς χρόνους, μια και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν είναι στημένα για ταχύτητα.
Νομίζω ότι ακόμα πρέπει να παραμείνουμε στο μοντέλο απλές – ειδικές μια και οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, δεν έχουν την δυνατότητα για εκτεταμένη μηχανική υποστήριξη που απαιτεί η μορφή των αγώνων όπως γίνεται στο εξωτερικό.

Δημόπουλος-Μακρογκίκας
Τερματίσαμε, χωρίς προβλήματα και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Ήταν πολύ «στενά» για τα δικά μας, μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα (χαμόγελο). Ήταν για Jimny και Samurai. Μάλλον θα τα πούμε στον επόμενο.

Κλεόπας
Πολύ ωραίος αγώνας, δεν έχω ξανάρθει σε Trophy, αλλά μου άρεσε πολύ!
Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό, πολύ καλά αυτοκίνητα και υπάρχει πολύ μεγάλος συναγωνισμός. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, πως έχει φτιάξει ο καθένας το αυτοκίνητο του και φυσικά πώς το πηγαίνει.  Σε αυτό το επίπεδο δυσκολίας, θα ξανασυμμετάσχω, αλλά σε πιο δύσκολα δεν νομίζω γιατί έρχομαι για να διασκεδάσω και.. δε θέλω να μαζέψω το αυτοκίνητο κομμάτια (χαμόγελο)


Φωτογραφίες στο τέλος του άρθρου...

Σχετική συζήτηση στο forun

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
Αποτελέσματα τρίτου σκέλους και τελικά





Κυριακή 4/3/2007

Η Κυριακή καλημέρισε τους αγωνιζόμενους με την καλύτερη – θεαματικότερη ειδική του αγώνα.

Πληθώρα θεατών ήταν ήδη εκεί! Το φυσικό περιβάλλον με τα πραγματικά εμπόδια είναι το καλύτερο για τους αγώνες και αυτό επιβεβαιώθηκε για μια ακόμα φορά.

Στεναδούρα, γούβες και τεχνικές πλάγιες κλίσεις φρόντισαν να ζορίσουν όσο έπρεπε τους συμμετέχοντες.
Όχι ότι δεν το θέλανε βέβαια και αυτοί, αφού όλοι τους δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τη χάραξη τις τελευταίας ειδικής και την ψήφισαν σαν την καλύτερη του αγώνα.

Οι ελάχιστες ομάδες, οι οποίες κατάφεραν με εξαιρετική δεξιότητα να βγάλουν ένα από τα πιο δύσκολα σημεία της χωρίς τη χρήση εργάτη, συγκέντρωσαν τα χειροκροτήματα των παρευρισκομένων.

Η νίκη πήγε στα χέρια της άξιας ομάδας του ΣΤΕΒΕ, Θεολόγη – Τζιρίνη – Μπαλαμπουγίουκα με Samurai και Rocsta. Ακολούθησαν οι Nomad Off-Road, Μισκής-Μουρατίδης-Παπαδόπουλος-Γκουγκούφκας με Jimny-Cherokee. Η τρίτη θέση πέρασε στα χέρια μιας ακόμα ομάδας του ΣΤΕΒΕ, Καλαιτζής-Καλαιτζής-Παπαδόπουλος-Ταχματζίδης με Jimny - Samurai

Σχετική συζήτηση στο forun

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
Αποτελέσματα τρίτου σκέλους και τελικά







Σάββατο 3/3/2007

Με τις καλύτερες προϋποθέσεις ξεκίνησε το απόγευμα της Παρασκευής το νεοσύστατο έπαθλο Adventure Trophy, με τον πρώτο αγώνα που διοργανώνει η λέσχη 4Χ4 Εκάλης, στο Καρπενήσι.

Σήμερα Σάββατο, σειρά είχαν τρεις ειδικές δοκιμασίες, μέσα στα βουνά του Καρπενησίου!

Σήμερα η εκκίνηση δόθηκε στις 08:30 και οι αγωνιζόμενοι -χωρισμένοι σε δύο ομάδες μονά-ζυγά νούμερα- κατευθύνθηκαν προς τις δύο επόμενες Ειδικές Δοκιμασίες.

Ειδική Αγ. Κωνσταντίνου
Η ειδική ξεκίνησε στις 09:30, όταν  έφθασε εκεί η πρώτη ομάδα. Οι θεατές πάντως ήταν ήδη εκεί καθώς και μια πληθώρα κριτών.

Κατηφορικό ξεκίνημα, στροφή 180 μοιρών, υπερπήδηση φυσικών εμποδίων στις πτυχές της πλαγιάς και στη συνέχεια 500 μέτρα ανάβασης, ήταν αρκετά για να εξετάσουν στην πράξη τις ικανότητες των πληρωμάτων και κυρίως των οδηγών.

Υπήρξαν ομάδες που πέρασαν τα εμπόδια χαλαρά και χωρίς ζόρισμα και προβλήματα, κάνοντας το θέμα να μοιάζει με παιχνίδι.
Άλλοι πάλι αποφάσισαν να επιτεθούν, χωρίς καμία «μηχανική συμπάθεια», κάτι που,  παρόλο που μερικές φορές απέδωσε, ήταν καταλυτικό για την εξωτερική εμφάνιση των αυτοκινήτων!



Ειδική Κεφαλόβρυσου
Ήταν μια ειδική που θύμιζε Transylvania Trophy.
Μέσα σε δάσος, ανάμεσα σε δέντρα και βράχους με το έδαφος «νωπό» από την υγρασία της νύχτας.
Πραγματοποιήθηκε στα πέριξ του Καρπενησίου, σε δασικό μονοπάτι που διέσχιζε ήπια πλαγιά λόφου.
Το μήκος της ήταν μικρό αλλά το κύριο χαρακτηριστικό της ήταν οι μεγάλοι φυτευτοί βράχοι. Απαιτούσε τεχνική και «έξυπνα» πατήματα, και αυτό το έκαναν σαφές τα έμπειρα πληρώματα (με τα ανάλογα τετρακίνητα βέβαια) που την ολοκλήρωσαν χωρίς την χρήση εργάτη.
Από την άλλη, αρκετά πληρώματα αναγκάστηκαν να κάνουν χρήση των εργατών τους σε δύο σημεία:
Για την υπερπήδηση ενός μεγάλου κυλιόμενου βράχου που «έκλεινε» τον δρόμο στο μέσον περίπου της ειδικής και για μια «ύπουλη» ανηφόρα με πλάγια κλίση, λίγο πριν το τέλος.
Σε αυτήν την ανηφόρα είχαμε και κάποια «ατυχήματα», όπως την ανατροπή του NISSAN των Χατζηβασιλείου – Αθανασιάδη (Νο 9Β), με αποτέλεσμα η ομάδα από την Καβάλα να χάσει πολύ χρόνο – όχι όμως και το κέφι της!

Ειδική Ιτιάς
Στο τελείωμα της ημέρας τους αγωνιζόμενους περίμενε ένα εντελώς στεγνό πλατύ ρέμα κοντά στο χιονοδρομικό κέντρο του Καρπενησίου.
Το έδαφος αποτελούταν αποκλειστικά από πέτρα που το μέγεθος της κυμαινόταν από χαλίκι 3Α ως την γνωστή «ποταμίσια». 
Η ειδική ξεκινούσε με την κατά μήκος διάσχιση ενός χαντακιού μήκους περίπου 50 μέτρων που χωρούσε ολόκληρο το αυτοκίνητο μέσα του, αλλά περιείχε πολλούς βράχους και φυσικά «σκαλοπάτια» που δυσκόλεψαν αρκετούς.
Η χρήση εργάτη δεν ήταν δυνατή λόγω απουσίας σημείου αγκίστρωσης, οπότε όσοι δυσκολεύτηκαν έπρεπε να καταφύγουν σε πιο «συμβατικές» μεθόδους απεγκλωβισμού: «Σκαλοπάτια», «ράγες» ή όπως αλλιώς θέλετε να ονομάσετε τις ιδιοκατασκευές που είδαμε να χρησιμοποιούν αρκετά πληρώματα.

Μετά την έξοδο από αυτό το «λούκι» ακολουθούσε ανηφόρα που απαιτούσε πολύ γκάζι, με αποτέλεσμα κάποια πιο αδύναμα τετρακίνητα να χρειαστεί να κάνουν χρήση εργάτη. Το έδαφος της ήταν ιδιαίτερα σαθρό και η φόρα δεν αρκούσε.
Ακολουθούσε απότομη κατηφόρα που δεν δυσκόλεψε κάποιον ιδιαίτερα, η διάσχιση μικρού ρέματος με ελάχιστο νερό και ένα τελικό ανέβασμα σε ψηλότερο επίπεδο εδάφους που επίσης απαιτούσε δύναμη.

Ήταν μια ειδική στην οποία μετρούσε η αποφασιστικότητα του οδηγού αλλά και οι σωστές οδηγίες για τα πατήματα από τον συνοδηγό.



Είπαν

Ματσακίδης - Ιατρίδης (12-Suzuki Jimny)
Όμορφος αγώνας είναι πολύ σφικτή όμως η απλή διαδρομή και αυτό μας κούρασε λίγο. Σαν ομάδα έχουμε πρόβλημα με το ένα αυτοκίνητο, αλλά ελπίζουμε ότι θα τα καταφέρουμε.

Τζαμπαλζής – Παπαδόπουλος (6 – Jeep Wrangler)
Καλό το Road Book, όπως και όλη η οργάνωση και ευελπιστούμε να έχουμε μια καλή εμφάνιση, χωρίς ατυχήματα και ζημιές. Πάμε καλά. Θα ήθελα να προσθέσω ότι είμαστε από την Κομοτηνή και εκτιμούμε την προσπάθεια της Εκάλης και ελπίζω ότι όταν αρχίσουμε και εμείς να κάνουμε αγώνες να μας βοηθήσει και αυτή με τη συμμετοχή της.

Ζακώνης – Μπαμπατσίλης (6Β-Suzuki Samurai)
Πολύ ωραία ειδική και γενικά ο αγώνας. Με εντυπωσίασε η ασφάλεια και η μεγάλη δυσκολία που έχει. Το ευχαριστιόμαστε!

Μακρογκίκας – Γραμματικόπουλος (18B – Land Rover 90)
Ξεθεωμένοι είμαστε (χαμόγελο!)...
Λιώσαμε! Ωραία πράγματα, πλάγιες κλίσεις, αδρεναλίνη και όλα τα άλλα... Αποστολίδης... Μουρλός!
Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.

Δημόπουλος – Γραμματικόπουλος (18 – Land Rover 90)
Είναι στενά λίγο για εμάς, δεν μπορούσαμε να τρέξουμε εύκολα, είναι βαρύ το όχημα, αλλά περνάμε καταπληκτικά και δεν έχουμε προβλήματα. Ένα πραγματικό Trophy!

Μισκής – Μουρατίδης (16 – Suzuki Jimny)
Η αδρεναλίνη έχει βγει από τα αυτιά!
Στάζει απ΄ το κράνος!
Πολύ καλές ειδικές, πολύ τεχνικές, πολύ καλά διαγώνια γενικά όλα είναι πολύ καλά.
Μεγάλο ρόλο παίζει το πλήρωμα και όχι τόσο το αυτοκίνητο.
Τώρα έχουμε ξεκινήσει την εξέλιξη του αυτοκινήτου και πάμε καλά. Έχουμε να κάνουμε αρκετές βελτιώσεις ακόμα.

Παπαδόπουλος – Γκουγκούφκας (16Β-Jeep Cherokee)
Ο αγώνας είναι πολύ καλός! Σήμερα ζωήρεψαν τα πράγματα και αρχίζουμε το παιχνίδι!


Αύριο
Την Κυριακή η πλατεία Καρπενησίου θα φιλοξενήσει για ακόμα μια φορά τα πληρώματα πριν ξεκινήσουν για το τρίτο και τελευταίο σκέλος που περιλαμβάνει την τελευταία Ειδική Δοκιμασία (1,2 χλμ. μετά το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο δρόμο προς Μπιάρα).

Μείνετε  συντονισμένοι!

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους






Παρασκευή 2/3/2007

Με τις καλύτερες προϋποθέσεις ξεκίνησε χθες το νεοσύστατο έπαθλο Adventure Trophy, με τον πρώτο αγώνα που διοργανώνει η λέσχη 4Χ4 Εκάλης, στο Καρπενήσι.
Η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, στην κεντρική πλατεία του Καρπενησίου.
Οι αγωνιζόμενοι ξεκίνησαν με ενθουσιασμό την πρώτη ειδική, κάτω από το φως του φεγγαριού!

Πληθώρα θεατών παρακολούθησε τις προσπάθειες τους. Παρότι μικρή σε μέγεθος, η ειδική, ήταν έξυπνα σχεδιασμένη ώστε να δοκιμάσει τον εξοπλισμό, την ταχύτητα και την εμπειρία των συμμετεχόντων.

Εργάτες και γκάζια στο φουλ!



Ομάδες
Καλύτερη η ομάδα του Συλλόγου Τετρακίνησης Βορείου Ελλάδας, με τους αδελφούς Καλαιτζή (Suzuki Jimny) και Παπαδόπουλο – Ταχματζίδη (Suzuki Samurai), παίρνοντας την ειδική με 4:18.
Δεύτεροι οι ομόσταυλοί τους, Ματσικίδης – Ιατρίδης (Suzuki Jimny) Τρακίδης – Αλατζογιάννης (Suzuki Jimny) με 5:06.
Την τριάδα έκλεισε η ομάδα της Λέσχης 4Χ4 Χανίων των Φουντουλάκη – Κοκκολάκη (Toyota Hilux) – Τσουράκη – Παπαδομανωλάκη (Suzuki Samurai).

Μεμονωμένοι
Καλύτεροι οι Απαλάκης – Σκύβαλος από τη Λέσχη Λασιθίου (Suzuki Samurai) με 5:28. Ακολούθησαν οι Θέμελης – Φραγκούλης (Toyota Hilux) από τη Λέσχη Φίλων Τετρακίνησης Ιεράπετρας και οι Ελεφάντης – Κεφαλάς (Suzuki Samurai) από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καρπενησίου.

Ευχαριστημένοι, δήλωσαν, οι αγωνιζόμενοι από την οργάνωση ενώ τα αποτελέσματα εκδόθηκαν ταχύτατα.

Αύριο Σάββατο η εκκίνηση θα δόθει στις 08:30 και οι αγωνιζόμενοι -χωρισμένοι σε δύο ομάδες- θα κατευθυνθούν προς τις δύο επόμενες Ειδικές Δοκιμασίες (600 μέτρα μετά το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, στο δρόμο προς Μπιάρα, η πρώτη και αριστερά από το γνωστό ποδηλατόδρομο, μεταξύ Μυρίκι και Μπιάρα στον Αγ. Κωνσταντίνο η δεύτερη).

Όταν όλα τα αυτοκίνητα ολοκληρώσουν τις δύο δοκιμασίες, θα κατευθυνθούν στην τρίτη του σκέλους, στην περιοχή Ιτιά κάτω από το ξενοδοχείο Μοντάνα.

Μείνετε συντονισμένοι!

Κατεβάστε τα αποτελέσματα της πρώτης ειδικής!



Κείμενα: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [ Nora Agapi - Γιώργος Φυτάς]






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.025160 seconds. ]