Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ανανέωση: Νέες BMW R 1200GS και Adventure


Η νέα BMW R 1200 GS


Βασικά χαρακτηριστικά

•    Πιο δυναμική οδήγηση με περισσότερο νεύρο στην πάνω κλίμακα στροφών.
•    Αύξηση ισχύος κατά 5%.
•    Αυξημένες μέγιστες στροφές στις 8000 rpm και μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμων στροφών.
•    Διαφορετική κλιμάκωση και σχέση τελικής μετάδοσης για σαφή βελτίωση ελκτικής πρόσφυσης και επιτάχυνσης.
•    Ανασχεδιασμένο εξατάχυτο κιβώτιο με αυξημένες διαμέτρους ρουλεμάν και βελτιστοποιημένη κινηματική αλλαγών για  μεγαλύτερη ακρίβεια στη διαδικασία αλλαγής σχέσεων.
•    Ηλεκτρονικές ρυθμίσεις αναρτήσεων μέσω του προαιρετικού ESA, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε enduro. Βελτιώσεις σε ευελιξία, ικανότητα touring και χρήση off road μέσω ξεχωριστού συντονισμού εμπρός και πίσω αναρτήσεων.
•    Ηλεκτροϋδραυλική ρύθμιση των γονάτων ελατηρίων μπροστά και πίσω (λειτουργία του enduro ESA).
•    Βελτιστοποιημένη εργονομία μέσω νέου, αλουμινένιου τιμονιού δύο θέσεων σε συνδυασμό με νέα προστατευτικά χεριών και νέας σχεδίασης σέλα.
•    Ένδειξη καυσίμου με αυξημένο εύρος μέτρησης και νέο σύστημα αισθητήρα.
•    Βελτιστοποιημένη φόρτιση μπαταρίας από γεννήτρια υψηλότερης απόδοσης.
•    Πιο δυναμική σχεδίαση που υπογραμμίζει τις αρετές του enduro.
•    Διαθέσιμα χρώματα: Titanium Silver Metallic, Dark Slate Metallic Matt, plain Namibia Orange, plain Tanzanite blue
•    Ειδικός εξοπλισμός και ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ σύμφωνα με τα γνωστά πρότυπα BMW.

Ισχυρότερη, πιο ζωηρή, πιο ευέλικτη – για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση εντός και εκτός δρόμου.
Με τη νέα R 1200 GS, η BMW γράφει ένα ακόμα κεφάλαιο στην ιστορία επιτυχίας που ξεκίνησε το 1980 με τη BMW R 80 G/S. Περισσότερο από ποτέ, η νέα, πλήρως αναβαθμισμένη R 1200 GS έχει όλα τα διαπιστευτήρια της ιδανικής, ταξιδιωτικής enduro.
Προσφέρει έξοχες επιδόσεις, μέγιστη άνεση και μία μεγάλη ποικιλία χρήσεων στα πιο μακρινά ταξίδια, ενώ με την ακόμα καλύτερη επιτάχυνση και ευελιξία της, εγγυάται μέγιστη απόλαυση σε επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους με στροφές.

Τα βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά πλαισίου και ανάρτησης εγγυώνται το καλύτερο κράτημα εντός και εκτός δρόμου. Το προηγούμενο μοντέλο – η R 1200 GS που παρουσιάστηκε το 2004 και είχε μία παραγωγή πάνω από 75.000 μονάδες – ήδη ενσάρκωνε έναν απίστευτα αρμονικό συνδυασμό χαρακτηριστικών on & off road. Παρόλα αυτά, η νέα έκδοση ξεπερνά την προκάτοχό της, η οποία εξακολουθεί να θεωρείται εξαιρετική, από κάθε άποψη.

Ένα πλαίσιο ανθεκτικό στη στρέψη, η εμπρός ανάρτηση με το μοναδικό BMW Telelever και η πίσω ανάρτηση με το BMW Paralever προσφέρουν, όπως πάντα, κορυφαίο, ασφαλές κράτημα. Άκρως αποτελεσματικά φρένα σε συνδυασμό με το BMW Motorrad Integral ABS διασφαλίζουν μέγιστη ασφάλεια σε κρίσιμες οδηγικές καταστάσεις, ενώ υποδειγματική περιβαλλοντική συμβατότητα επιτυγχάνεται μέσω πρωτοποριακού συστήματος διαχείρισης καυσαερίων με ελεγχόμενο τριοδικό μετατροπέα.

Και ας μην ξεχνάμε τον άξονα τελικής μετάδοσης χωρίς απαιτήσεις συντήρησης, που σημαίνει ότι δεν απαιτούνται εργασίες συντήρησης, κάτι ιδιαίτερα δυσάρεστο και χρονοβόρο σε μεγαλύτερα ταξίδια και διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Σύμφωνα με τη παράδοσή της, η BMW προσφέρει και πάλι ένα αξιόπιστο, ευφυές σύστημα αποσκευών για τη νέα R 1200 GS, και άλλα αποκλειστικά αξεσουάρ και ειδικό εξοπλισμό.


Ο νέος κινητήρας – πιο ισχυρός, υψηλόστροφος και δυναμικός.
Ως προς τη σχεδίαση, βασική δομή, μετάδοση ισχύος και προετοιμασία μίγματος, ο κινητήρας της νέας R 1200 GS βασίζεται σε αυτόν της R 1200 R.

Ωστόσο, έχουν γίνει βελτιώσεις στον τομέα της διαχείρισης του κινητήρα για χρήση στη R 1200 GS, με γνώμονα τις ειδικές απαιτήσεις που καλείται να ικανοποιήσει μία ταξιδιωτική enduro μεγάλου κυβισμού.

Ενώ ο κινητήρας boxer 1170 cm3 του προηγούμενου μοντέλου προσέφερε έξοχη καμπύλη ισχύος σε όλες τις συνθήκες και καταστάσεις, η νέα R 1200 GS μπορεί να δώσει σημαντικά περισσότερα σ’ αυτό τον τομέα. Με ιπποδύναμη 105 HP, μέγιστες στροφές κινητήρα αυξημένες στις 8000 rpm, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερο εύρος στροφών, και πλήρως ανανεωμένες σχέσεις κιβωτίου, είναι ακόμα πιο δυναμική από πριν, με περισσότερη επιτάχυνση στην πάνω κλίμακα στροφών, και επομένως καλύτερη ελκτική πρόσφυση σε όλη την κλίμακα.

Σε συνδυασμό με το ανασχεδιασμένο εξατάχυτο κιβώτιο, η νέα R 1200 GS επιτυγχάνει τις πιο δυναμικές επιδόσεις από όλες τις ταξιδιωτικές enduro. Όπως τα μέχρι σήμερα μοντέλα, η νέα R 1200 GS με συμπίεση 12:1 μπορεί ακόμα να λειτουργεί με καύσιμο 95 οκτανίων. Σχεδιασμένος κανονικά για να καίει Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη (RON 95), ο κινητήρας μπορεί επίσης να λειτουργήσει με απλή βενζίνη ((RON 91), χωρίς μηχανική παρέμβαση, χάρη στον αντικροτικό του έλεγχο.

Ανασχεδιασμένο κιβώτιο και νέο μοχλικό σύστημα
Το ανασχεδιασμένο, εξατάχυτο κιβώτιο με αυξημένες διαμέτρους ρουλεμάν και η τροποποιημένη απόσταση των αξόνων λαμβάνουν υπόψη την αυξημένη κινητήρια ισχύ, τη διευρυμένη κλίμακα στροφών και μερικές φορές τις οριακές συνθήκες χρήσης της R 1200 GS, κυρίως σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Μία τροποποίηση των λόγων μετάδοσης σύμφωνα με τα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και μία μείωση της τελικής μετάδοσης από i = 2.82 σε i = 2.91 αντανακλώνται στην αυξημένη επιτάχυνση στην πάνω κλίμακα στροφών και στην αυξημένη ελκτική πρόσφυση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στο πλαίσιο της ανασχεδίασης του κιβωτίου, η R 1200 GS απέκτησε επίσης ένα βελτιστοποιημένο μηχανισμό αλλαγής με βελτιωμένη δύναμη εμπλοκής για μεγαλύτερη ακρίβεια στη διαδικασία της αλλαγής και σαφή πληροφόρηση (feedback).

Προσαρμογή αναρτήσεων μέσω του προαιρετικού enduro ESA
Βελτιώσεις σε ευελιξία, ικανότητες touring και χρήση offroad
Περίπου τρία χρόνια μετά το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της ESA (Electronic Suspension Adjustment) ως στοιχείου ειδικού εξοπλισμού για τη K 1200 S το 2004,
η τεχνολογία αυτή εισέρχεται τώρα στη κατηγορία enduro για πρώτη φορά με τη νέα
R 1200 GS.

Με την απίστευτη ποικιλία εφαρμογών της, και τις πολύ διαφορετικές απαιτήσεις που προκύπτουν, η R 1200 GS είναι σχεδόν αναπόφευκτο να χρησιμοποιήσει αυτή τη μοναδική τεχνολογία πλαισίου. Σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ειδικές ανάγκες μιας ταξιδιωτικής enduro, το enduro ESA, που προσφέρεται σαν ειδικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο, επιτρέπει την εύκολη τροποποίηση του πλαισίου σε διάφορες συνθήκες λειτουργίας και απαιτήσεις φορτίου, απλά πατώντας ένα μπουτόν.

Το ESA που χρησιμοποιείται στη K 1200 S ελέγχει ηλεκτροϋδραυλική τόσο το γόνατο της εμπρός ανάρτησης Telelever όσο και της πίσω Paralever, μετακινώντας τις βάσεις τους, λαμβάνοντας όμως υπόψη του τις ειδικές απαιτήσεις μιας ταξιδιωτικής enduro.
Αυτό προσφέρει πολύ καλύτερη αντοχή στα χτυπήματα σε χρήση εκτός δρόμου χωρίς κάποιο από τα σχετικά μειονεκτήματα στη χρήση εντός δρόμου, όπως μειωμένη αρνητική διαδρομή ελατηρίου (έκταση) ή αυξημένο ύψος σέλας. Με τον τρόπο αυτό, η επιτυχημένη φιλοσοφία της R 1200 GS έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο σε ότι αφορά την ευελιξία, τις ικανότητες touring και την ποιότητα offroad.

Enduro ESA με ρυθμίσεις onroad και offroad – ιδανική για όλες τις συνθήκες.
Η ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης Enduro ESA αναγνωρίζει τη διαφορά μεταξύ προγραμμάτων onroad και offroad, μέσα στα οποία, ο οδηγός μπορεί να κάνει περαιτέρω ρυθμίσεις, ανάλογα με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις, επιλέγοντας ειδικά προγράμματα για τη βάση του ελατηρίου και την ανάρτηση. Παρατεταμένο πάτημα του μπουτόν ESA αλλάζει από το ένα πρόγραμμα ρύθμισης του ελατηρίου στο άλλο, ενώ σύντομο πάτημα κάνει αλλαγές στα προγράμματα της ανάρτησης.

Προγράμματα δρόμου (Onroad modes):
Πατώντας ένα μπουτόν, που απεικονίζεται στην οθόνη από τα αντίστοιχα σύμβολα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών καταστάσεων φορτίου: “driver only” (οδηγός μόνο), “driver with luggage” (οδηγός με αποσκευές), και “pillion use” (χρήση με συνεπιβάτη), που προκαλεί μία αντίστοιχη ανύψωση της βάσης του πίσω ελατηρίου.
Κάθε μία από τις τρεις καταστάσεις φορτίου μπορεί επίσης να συνδυαστεί με τρία διαφορετικά προγράμματα ανάρτησης: “Sport”, “Normal” και “Comfort” (‘Σπορ’, ‘Κανονικό’ και ‘Άνεσης’) Σε όλα τα προγράμματα δρόμου, η ρύθμιση της βάσης του ελατηρίου στο Telelever μπροστά είναι στη θέση “Minimum” (Ελάχιστη).


Προγράμματα εκτός δρόμου (Offroad modes): Για offroad χρήση, το enduro ESA
προσφέρει δύο προγράμματα ρύθμισης, το καθένα από τα οποία μπορεί να συνδυαστεί με ένα από τα τρία προγράμματα της ανάρτησης.

Το πρόγραμμα βάσης ελατηρίου “Medium reserves”, που απεικονίζεται με το σύμβολο του ‘στρογγυλού λόφου’, ανασηκώνει τη βάση του ελατηρίου της ανάρτησης στο Telelever μπροστά, στο 50%, και το γόνατο του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται στην ίδια τιμή.
Αυτή η ρύθμιση είναι κατάλληλη και για αργά και για γρήγορα ταξίδια εκτός δρόμου όπου συχνά κάνεις άλματα, περνάς πάνω από τρύπες και σαμαράκια. Το “Maximum reserves”, που απεικονίζεται με το σύμβολο ‘αιχμηρού λόφου’ στην οθόνη, ανασηκώνει τη βάση του εμπρός και πίσω γονάτου ελατηρίου στο 100% και είναι κατάλληλη όταν απαιτείται μέγιστη ασφάλεια σε ανωμαλίες. Στη ρύθμιση αυτή, η απόσταση από το έδαφος αυξάνεται επίσης κατά 2 cm συγκριτικά με τη ρύθμιση δρόμου.

Τα δύο προγράμματα για τη βάση ελατηρίου μπορούν να συνδυαστούν με τα τρία προγράμματα ανάρτησης “Soft”, “Norm” ή “Hard” (Μαλακή, Κανονική ή Σκληρή).

Ενώ το “Soft” είναι κατάλληλο, παραδείγματος χάριν, για κομμάτια trial που πρέπει να οδηγούνται αργά, το “Norm” είναι μία πρακτική ρύθμιση της ανάρτησης για περισσότερο offroad χρήση. Το πρόγραμμα “Hard” είναι  ιδιαίτερα κατάλληλο για επίπεδες επιφάνειες, που διανύονται γρήγορα, αλλά και για βαθειά άμμο.

Εργονομική βελτιστοποίηση τιμονιού, προστατευτικών χεριών και σέλας.
Λόγω των δύο βάσεων έδρασης που περιστρέφονται κατά 180 μοίρες και έχουν τοποθετηθεί σε ασύμμετρες θέσεις – όπως και στο σπορ μοντέλο HP2, το υψηλής ποιότητας αλουμινένιο σωληνωτό τιμόνι μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο εργονομικά διαφορετικές  θέσεις.

Ενώ η πίσω θέση του τιμονιού προσφέρει τις καλύτερες εργονομικές συνθήκες για οδήγηση στο δρόμο και σε μέτριες συνθήκες εκτός δρόμου, η εμπρός θέση του τιμονιού ενέχει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα όταν οδηγείτε όρθιος σε συνθήκες offroad.

Τα νέας σχεδίασης προστατευτικά χεριών, που διατίθενται σαν ειδικά αξεσουάρ για την  
R 1200 GS και τα οποία ήδη τοποθετούνται από το εργοστάσιο στάνταρ στην R 1200 GS Adventure, τοποθετούνται τώρα απευθείας στο τιμόνι.
Το πάχος της αφρώδους επένδυσης της σέλας έχει αυξηθεί στην εμπρός περιοχή.

Ένδειξη καυσίμου με νέο σύστημα αισθητήρα.
Ένα νέο σύστημα αισθητήρα με εκτεταμένο εύρος μέτρησης και βελτιωμένη ανάλυση χρησιμοποιείται για την ένδειξη καυσίμου.
Αυτό επιτρέπει μία διαφοροποιημένη ένδειξη στάθμης καυσίμου, ξεκινώντας από τη μέγιστη (γεμάτο ρεζερβουάρ).

Βελτιστοποιημένη φόρτιση μπαταρίας με υψηλότερη απόδοση γεννήτριας.
Η απόδοση της AC γεννήτριας έχει αυξηθεί από 600 στα 720 W και η φόρτιση της μπαταρίας έχει βελτιστοποιηθεί.

Δυναμική σχεδίαση με έμφαση στις αρετές enduro
Όπως υπαγορεύουν οι δυναμικές επιδόσεις της, η νέα R 1200 GS εκφράζει και οπτικά την ‘enduro’ πλευρά της. Στο πλαίσιο της εκτενούς αναβάθμισης της R 1200 GS, νέοι εκτροπείς αέρα  από ανοξείδωτο ατσάλι χρησιμοποιούνται στην εμπρός περιοχή του ρεζερβουάρ, και το πάνω τμήμα του εμπρός λασπωτήρα έχει επίσης ανασχεδιαστεί για να ενσωματώνει την αρρενωπή σχεδιαστική γλώσσα, αντιπροσωπευτική για enduro.

Η νέα εμφάνιση της R 1200 GS ολοκληρώνεται από τα δίχρωμα, προαιρετικά προστατευτικά χεριών και ένα νέας σχεδίασης πτερύγιο για βελτιστοποιημένη μεταφορά ψυχρού αέρα. Το νέας σχεδίασης πίσω φως LED και τα λευκά φλας αντανακλούν επίσης τη δυναμική εικόνα της R 1200 GS.

Επιφάνειες και χρώματα
Η νέα R 1200 GS δείχνει επίσης την έντονη σπορ προσωπικότητά της μέσα από νέες αποχρώσεις και χρωματικούς συνδυασμούς. Τεχνικές επιφάνειες, όπως το ασημί πτερύγιο, οι ανοδιωμένοι σωλήνες στο χρώμα του μαγνησίου, ή – ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε η σπορ HP2, οι κυλινδρεκεφαλές και οι ζάντες επίσης στο χρώμα του μαγνησίου, δημιουργούν ένα δυναμικό οπτικό παιχνίδι με τις παραδοσιακά βαμμένες επιφάνειες του ρεζερβουάρ και των λασπωτήρων.

Σε συνδυασμό με την απόχρωση Titanium Silver Metallic, δημιουργείται μία σκόπιμα τεχνική έκδοση της R 1200 GS μέσα από τις χρωματικές εναλλαγές των μετάλλων.

Το Dark Slate Metallic Matt, από την άλλη, βρίσκεται στην παράδοση των ιδιαίτερα σπορ μοντέλων BMW, και χαρίζει στη νέα R 1200 GS πολύ αρρενωπό χαρακτήρα.

Το σπορτίφ offroad ταμπεραμέντο της νέας R 1200 GS υπογραμμίζεται από δύο απλά χρώματα: το έντονο Tanzanite Blue και το λαμπερό Namibia Orange.

Ειδικός εξοπλισμός και ειδικά αξεσουάρ απόλυτης εφαρμογής
Σαν προμηθευτής παραδοσιακών συστημάτων, η BMW Motorrad έχει επίσης δημιουργήσει μία εκτενή γκάμα ειδικού εξοπλισμού για τη νέα R 1200 GS και μία πλούσια συλλογή ειδικών αξεσουάρ άψογης εφαρμογής.
Ωστόσο, υπάρχουν άφθονα περιθώρια για εξατομίκευση. Ο ειδικός εξοπλισμός προέρχεται απευθείας από το εργοστάσιο και εντάσσεται στη διαδικασία παραγωγής στο εργοστάσιο του Βερολίνου  Τα ειδικά αξεσουάρ τοποθετούνται από τους εμπόρους μοτοσικλετών BMW.






Η Νέα BMW R 1200 GS Adventure
Περίληψη βασικών χαρακτηριστικών
•    Πιο δυναμική οδήγηση και βελτιωμένη ελκτική πρόσφυση.
•    Αναβαθμισμένο κιβώτιο και προαιρετική μία ακόμα κοντύτερη πρώτη ταχύτητα.
•    Ακόμα πιο γενική χρήση χάρη στο προαιρετικό Enduro ESA.
•    Ανανεωμένη σχεδίαση που δίνει έμφαση στον εκτός δρόμου και παγκόσμιο ταξιδιωτικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.
•    Τέλειος, αξιόπιστος και δοκιμασμένος εξοπλισμός παραγωγής για εξτρίμ προορισμούς.
•    Επιλογές χρωμάτων: Magnesium metallic matt, plain red.
•    Ειδικός εξοπλισμός και ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ σύμφωνα με τα γνωστά πρότυπα BMW.


Ισχυρότερη, καλύτερη για χρήση εκτός δρόμου – η παγκόσμια ταξιδιωτική enduro με νέο εξοπλισμό
Με τη νέα R 1200 GS Adventure, η BMW Motorrad παρουσιάζει τώρα την απόλυτη ταξιδιωτική enduro για μακρινές διαδρομές, για τους λάτρεις των ταξιδιών και της περιπέτειας.
Το αναβαθμισμένο βασικό μοντέλο ήδη προσέφερε ένα μοναδικό μίγμα σπορ συμπεριφοράς και καταλληλότητας για ταξίδια και χρήση εκτός δρόμου, αλλά η Adventure κέρδισε επίσης την καρδιά και το μυαλό με τις βελτιωμένες επιδόσεις και την ελκτική της πρόσφυση, τις πρόσθετες offroad ικανότητες και την προηγμένη άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Αυτές οι μοναδικές αρετές συνδυάζονται με την πολύ εκτενή γκάμα εξοπλισμού παραγωγής, κάνοντας τη νέα R 1200 GS Adventure κατάλληλη για ταξίδια σε όλο τον κόσμο, ήδη από τη στιγμή που φεύγει από το εργοστάσιο. Συγκριτικά με την προκάτοχό της, R 1150 GS Adventure, το νέο μοντέλο εμφανίζεται στην αγορά με πολυάριθμες βελτιώσεις και ωφελείται από τις εκτενείς, νέες εξελίξεις που υιοθετούνται στη βασική έκδοση.

Πιο δυναμικός κινητήρας και βελτιωμένη ελκτική πρόσφυση.
Η νέα, ακόμα πιο δυναμική R 1200 GS Adventure καταφέρνει ακόμα και να ξεπερνά τον κινητήρα 1170 cm3 του προηγούμενου μοντέλου, που προσέφερε αξιόπιστη ελκτική πρόσφυση.
Με ιπποδύναμη 105 HP στις 7.000 rpm, μέγιστες στροφές 8.000 rpm και ακόμα ευρύτερη ωφέλιμη κλίμακα στροφών, σας οδηγεί παντού με αυτοπεποίθηση ανεξαρτήτως συνθηκών, διαθέτοντας όλα τα διαπιστευτήρια μιας παγκόσμιας ταξιδιωτικής enduro.

Αναβαθμισμένο κιβώτιο και προαιρετική μια ακόμα κοντύτερη πρώτη ταχύτητα.
Όπως και η βασική έκδοση R 1200 GS, η R 1200 GS Adventure φέρει ένα πλήρως αναβαθμισμένο 6-τάχυτο κιβώτιο, το οποίο με τις κοντύτερες σχέσεις αλλά και την κοντύτερη τελική μετάδοση, προσφέρει εμφανώς βελτιωμένη ελκτική πρόσφυση και επιτάχυνση. Σε συνδυασμό με τον αναβαθμισμένο κινητήρα, η R 1200 GS Adventure είναι πολύ πιο ζωηρή και δυναμική στο άνω μισό της κλίμακας στροφών, εξακολουθώντας να προσφέρει αυξημένη ελκτική πρόσφυση στις χαμηλότερες στροφές.

Με αυξημένες διαμέτρους ρουλεμάν και τροποποιημένη απόσταση αξόνων, το πλήρως ανανεωμένο εξατάχυτο κιβώτιο λαμβάνει υπόψη τις συχνά ακραίες απαιτήσεις που αντιμετωπίζει μία ‘παγκόσμια’ enduro στα ταξίδια της. Επιπλέον, μία κοντύτερη πρώτη σχέση προσφέρεται για την R 1200 GS Adventure σαν ειδική επιλογή – αυτή ενέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα σε off road οδήγηση, σε πολύ στενές, δύσκολες περιοχές.

Ακόμα πιο πρακτική και σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών χάρη στο προαιρετικό Enduro ESA.
Στον τομέα του πλαισίου, η R 1200 GS Adventure, που έχει από το εργοστάσιο διαδρομή ελατηρίου 20 mm μεγαλύτερη, ωφελείται επίσης από το νέο Enduro ESA, που διατίθεται σαν ειδική επιλογή (όπως και στην R 1200 GS).
Αυτό επιτρέπει την προσαρμογή των εμπρός/πίσω αποσβέσεων σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες και τις καταστάσεις φορτίου, απλά πατώντας ένα μπουτόν.

Με την πρόσθετη ηλεκτροϋδραυλική ρύθμιση της βάσης του ελατηρίου στο εμπρός γόνατο της ανάρτησης, το Enduro ESA λαμβάνει επίσης υπόψη του, για πρώτη φορά, τις ειδικές απαιτήσεις μιας ταξιδιωτικής enduro, προσφέροντας πολύ πιο βελτιωμένη ασφάλεια σε διαδρομές εκτός δρόμου, χωρίς κανένα από τα συσχετιζόμενα μειονεκτήματα στο δρόμο, όπως μειωμένη αρνητική (έκτασης) διαδρομή ελατηρίου ή μεγαλύτερο ύψος σέλας.

Το Enduro ESA κάνει διαχωρισμό μεταξύ διαφόρων προγραμμάτων δρόμου και εκτός δρόμου, στα οποία ο αναβάτης μπορεί επίσης να κάνει περισσότερες μετατροπές σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις, επιλέγοντας ειδικά προγράμματα  αποσβέσεων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση.

Ανανεωμένη σχεδίαση που δίνει έμφαση στον εκτός δρόμου και παγκόσμιο ταξιδιωτικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας
Με μία στιβαρή, μυώδη σχεδιαστική γλώσσα και τις enduro αρετές της, η νέα R 1200 GS Adventure συνεχίζει την επιτυχημένη φιλοσοφία του προηγούμενου μοντέλου. Ενώ το ρεζερβουάρ χρησιμοποιείται χωρίς αλλαγή από τον προκάτοχό του, οι νέας σχεδίασης πάνω λασπωτήρες μπροστά, το τροποποιημένο πτερύγιο προς τον αεραγωγό, το λευκό πίσω φως LED και τα λευκά φλας συνδυάζονται με νέες αποχρώσεις και επιφάνειες, δείχνοντας αυτή τη μοτοσικλέτα ακόμα πιο σκληρή.

Ισχύς και σπορ χαρακτήρας, δυναμική και τεχνική κομψότητα σε ίσες αναλογίες χαρακτηρίζουν την R 1200 GS Adventure μέσα από μία σκόπιμη αντίθεση μαύρων εξαρτημάτων και δύο νέων αποχρώσεων. Η απόχρωση Magnesium metallic matt υπογραμμίζει τον τεχνικό χαρακτήρα της R 1200 GS Adventure, ενώ ένα δυνατό απλό κόκκινο τονίζει τη σπορ πλευρά. Η ασορτί σέλα είναι μία ακόμα σαφής διαφοροποίηση από το βασικό μοντέλο.



Αξιόπιστος και δοκιμασμένος, άριστος στάνταρ εξοπλισμός
Συγκριτικά με τη βασική έκδοση R 1200 GS, η R 1200 GS Adventure κυκλοφορεί με τον πολύ εκτενή στάνταρ εξοπλισμό που δανείζεται από το προηγούμενο μοντέλο.

Το ρεζερβουάρ των 33 λίτρων, για παράδειγμα, επιτρέπει στον αναβάτη να οδηγεί πολύ μεγαλύτερες διαδρομές. Με σταθερή ταχύτητα 90 km/h, η θεωρητική αυτονομία της είναι περίπου 750 km. Με τον τρόπο αυτό, η νέα R 1200 GS Adventure, μπορεί να καλύψει πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις από οποιονδήποτε ανταγωνιστή της.

Στις μεγάλες ευθείες, η ζελατίνα της νέας R 1200 GS Adventure εκτρέπει τον αέρα μακριά από τον αναβάτη σε μεγάλο βαθμό χωρίς στροβιλισμούς, μειώνοντας επομένως αποτελεσματικά την πίεση που δέχεται το κεφάλι και το πάνω μέρος του σώματος, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.

Πρόσθετα, ειδικά διαμορφωμένα πτερύγια στερεωμένα πίσω από τη ζελατίνα μειώνουν επίσης τα ρεύματα στην κάτω περιοχή της πλάτης.

Η γωνία της ζελατίνας μπορεί να ρυθμιστεί, προσφέροντας έξοχη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες για όλους τους επιβάτες, ανεξαρτήτως σωματικών διαστάσεων.

Φαρδιά μαρσπιέ enduro και ρυθμιζόμενα πεντάλ φρένου και επιλογέα ταχυτήτων δημιουργήθηκαν με γνώμονα τις συχνά μεταβαλλόμενες απαιτήσεις κυρίως σε χρήση εκτός δρόμου, και μπορούν να ρυθμίζονται σύμφωνα με το προσωπικό στυλ και τις συνήθειες κάθε αναβάτη και τα διαφορετικά είδη παπουτσιών.

Οι σκληρές συνθήκες σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και ακραία εδάφη μακριά από τους ασφαλτωμένους δρόμους έχουν ληφθεί υπόψη από το νέο, αλουμινένιο τιμόνι που μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο θέσεις, ανάλογα με το σκοπό, και νέα προστατευτικά χεριών, που τώρα τοποθετούνται απευθείας στο τιμόνι.

Όπως και πριν, μία ανθεκτική, στιβαρή δομή από σωληνωτό ατσάλι υψηλής αντοχής προστατεύει αποτελεσματικά το ρεζερβουάρ και το πλαίσιο από τις συνέπειες μιας επαφής ή πτώσης. Επιπλέον, αλουμινένια καλύμματα υψηλής ποιότητας προστατεύουν τις κυλινδροκεφαλές από δυνατές προσκρούσεις.

Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ανθεκτικοί, πρακτικοί μηχανισμοί έδρασης αποσκευών συνοδεύουν την ευρύχωρη και στιβαρή σχάρα αποσκευών (επίσης από ατσάλι υψηλής αντοχής) με υποδοχή για την πάνω αλουμινένια μπαγκαζιέρα, που διατίθεται κατόπιν παραγγελίας.

Η σέλα δύο τμημάτων, που μπορεί να ρυθμίζεται σε δύο ύψη στο τμήμα του οδηγού, προσφέρει βέλτιστη θέση καθίσματος, όπως πριν. Στην ψηλότερη θέση, με ύψος σέλας 915 mm, προσφέρει στον αναβάτη την άνεση και ελευθερία κινήσεων μιας ενιαίας σέλας χωρίς σκαλοπάτι.

Στην κάτω θέση, το ύψος της σέλας των 895 mm προσφέρει καλή πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος και μία σταθερή θέση οδήγησης.

Αυτό υποστηρίζεται από την ειδική σχεδίαση της σέλας, που είναι ιδιαίτερα στενή στο εμπρός τμήμα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας BMW R 1200 GS Adventure συγκριτικά με τη βασική έκδοση BMW R 1200 GS
•    Ρεζερβουάρ 33-λίτρων.
•    Μεγαλύτερη ζελατίνα.
•    Προστασία ρεζερβουάρ, κινητήρα και κυλινδροκεφαλών
•    Σχάρα αποσκευών από ατσάλι υψηλής αντοχής.
•    Ρυθμιζόμενη σέλα με εργονομία για off road χρήση
•    Προστατευτικά χεριών
•    Μεγαλύτερη διαδρομή ελατηρίου για βελτιωμένη καταλληλότητα off road.
•    Ακτινωτές ζάντες
•    Φαρδιά μαρσπιέ αναβάτη, ρυθμιζόμενα πεντάλ φρένου και επιλογέα ταχυτήτων
 
Κείμενο - φωτογραφίες: ΒΜW




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034224 seconds. ]