| |
To Γερμανικό GP και οι 30 γύροι
της τεχνικής πίστας του SACHSENRING
έφεραν ανακατατάξεις στην γενική βαθμολογία με τον Γιατρό και
την Yamaha του να αφήνουν τους πάντες άφωνους. Τα δοκιμαστικά της
Γερμανίας απογοήτευσαν την Yamaha αφού και οι δύο
οδηγοί της ξεκίνησαν απο την 4η και 5η σειρά εκκίνησης με φοβερά
προβλήματα στο σετάρισμα των Μ1 και τον Γιατρό φανερά απογοητευμένο να
δηλώνει ότι έχουν πολύ δουλειά ακόμη μέχρι να ξαναφέρουν την
μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστικό επίπεδο.
Η πίστα φάνηκε να ευνοεί τους κινητήρες της Honda αφού τόσο τα Yamaha
όσο και τα Ducati έδειχναν αδύναμα στις εξόδους.
|
Ετσι στα δοκιμαστικά η σειρά εκκίνησης ήταν:
Ο αγώνας ξεκίνησε με υψηλή θερμοκρασία στην πίστα με τα λάστιχα να
παίζουν το κυρίαρχο ρόλο, όπως αποδείχτηκε, στην εξέλιξη του.
Ο Γιατρός απο την 11η θέση εκκίνησε καλά και βρέθηκε απο την πρώτη
στροφή στην 8η με τους Hayden, Roberts, Pedrosa, και Tamada (που
εκτινάχθηκε απο την 8η θέση)
να οδηγούν την κούρσα.
Ο Hayden άνοιξε το γκάζι απο νωρίς προσφέροντας άφθονο θέαμα απο τους
πρωτους γύρους ταλαιπωρώντας αμέσως και τα λαστιχά του.
Ο Γιατρός με στρατηγική άρχισε να ανεβαίνει θέσεις αργά αλλά σταθερά με
εμφανές το πρόβλημα ισχύος στις εξόδους των στροφών.
Pedrosa και Hayden στον δικό τους αγώνα και ο Melandri πλασάρεται στην
τετράδα αφού προσπέρασε Roberts & Tamada.
Ο μικρόσωμος Ιάπωνας κάνει τον καλύτερο αγώνα της χρονιάς και παλεύει
να διατηρηθεί στην πεντάδα με αντίπαλο τον Roberts που τον καταδιώκει.
Ενα λάθος του Αμερικάνου όμως βγάζει εκτός πίστας και τον ίδιο και τον
Tamada που τραυματίζεται στο πόδι.
O Melandri προσπερνά και τις δύο μοτοσυκλέτες της Repsol Honda με τον
Rossi τέταρτο να δείχνει πιά τις διαθέσεις του να περάσει όποιον του
κλείνει τον δρόμο για το βάθρο.
Στον 13ο γύρο ο Γιατρός παίρνει την πρωτοπορία και κάνει τον δικό του
αγώνα με τα 3 Honda κολλημένα πίσω του.
Οι 4 αναβάτες γυρνούν τη πίστα στο 1,24 κολλημένοι όλοι στο ίδιο
δευτερόλεπτο με συνεχείς εναλλαγές και το Capirossi & Nakano να
κλείνουν την εξάδα απο απόσταση.
Ο Rossi με στρατηγική και έξυπνα κλεισίματα κερδίζει τον αγώνα παρά το
handicap απόδοσης του Μ1 σε όλες σχεδόν τις ευθείες της πίστας.
Κατάταξη MotoGP
Κατάταξη 250
1 |
Y. Takahashi (JPN) |
Honda |
2 |
A. De Angelis (SMR) |
Aprilia |
3 |
J. Lorenzo (ESP) |
Aprilia |
4 |
A. Dovizioso (ITA) |
Honda |
5 |
H. Barbera (ESP) |
Aprilia |
6 |
R. Locatelli (ITA) |
Aprilia |
7 |
A. West (AUS) |
Honda |
8 |
H. Aoyama (JPN) |
KTM |
Κατάταξη 125
1 |
M. Pasini (ITA) |
Aprilia |
2 |
A. Bautista (ESP) |
Aprilia |
3 |
L. Pesek (CZE) |
Derbi |
4 |
H. Faubel (ESP) |
Aprilia |
5 |
S. Corsi (ITA) |
Gilera |
6 |
T. Luthi (SUI) |
Honda |
7 |
N. Terol (ESP) |
Derbi |
8 |
M. Kallio (FIN) |
KTM |
Highlights
1. Ο γιατρός έκανε ακόμη ένα μικρό θαύμα και τερμάτισε φορώντας την
μπλούζα του Materazzi δηλώνοντας ότι η Γερμανία είναι μια καλή χώρα για
την Ιταλία
2. Ο Gibernau τραυματισμένος τερμάτισε 8ος. Οταν είναι καλά τερματίζει
6ος. Βγάλτε άκρη εσείς.
3. Come Back του Tamada??? τα πηγε καλά μέχρι να τον ρίξει ο Roberts.
4. Stoner εκτός αγώνα λόγω τραυματισμού στα δοκιμαστικά. Κάποιος να του
πεί να κλείσει το γκάζι.
5. Η KR έχει κάνει το απίστευτο, με μηδενικό budget χωρίς χορηγούς
κάνει καλύτερες επιδόσεις απο Kawasaki, Suzuki και Ducati. Τελικά η
Honda κάνει καλές μοτοσυκλέτες.
6. Σοκαρισμένος ο Roberts απο το λάθος του που κόστισε έναν τραυματισμό
στον Tamada ζητάει ακόμη συγνώμη για την αγχωμένη ενεργειά του.
7. H Yamaha δούλεψε όλο το βράδυ του Σαββάτου πάνω στην Μ1 του
γιατρού, δεν είχε χρόνο να κάνει το ίδιο και στου Edwards?
[Μελέτης - DrMel - Σταμάτης]
More articles
|
|
| |
|