Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Αγώνας αντοχής για μοτοσικλέτες και 4Χ4, Trail Ride - Raid, στις 8 Φεβρουαρίου

Την προηγούμενη φορά, στο Trail Ride «Η Σκοτεινή Πλευρά της Πάρνηθας» η βροχή δεν ήρθε στο ραντεβού!
Οι 107 συμμετοχές, αλλά κυρίως οι εντυπώσεις και οι προτροπές από τους φίλους που μας τίμησαν με τη συμμετοχή τους, μας ενθάρρυναν και «βάζοντας το κεφάλι κάτω» δουλέψαμε, ώστε να μπουν οι βάσεις για την φετινή χρονιά. Έτσι για το πρώτο Αγώνα αντοχής Μοτοσικλέτας & 4Χ4 ή Trail Ride – Raid της χρονιάς, σε συνδυασμό, με τα άφθονα χιόνια και βροχή που έριξε, επιλέξαμε μια κατεξοχήν λασπερή περιοχή, στο Ξυλόκαστρο Κορινθίας, για ατέλειωτο παιχνίδι!
Κλείσανε οι συμμετοχές ....160 !!!! (θα μας πάρει η νύκτα!)
Μια και όλα τα δωμάτια στο Ξυλόκαστρο beach κλείσανε, βρήκαμε και άλλο ξενοδοχείο!

Ετοιμάζεται μεγάλος «τζερτζελές»... Σταντ θα έχουν η HUSABERG & GAS-GAS και το ΜΑΚΑΝ θα κατεβάσει για πρώτη φορά το HIGHLAND 950, επίσης θα υπάρχει και ένα «συλλεκτικό» HUSQVARNA WR500 2T του ’83!!!
Εσείς που θα είστε;













ΛΑΣΠΗ, ΛΑΣΠΗ, ΛΑΣΠΗ!


Στα γρήγορα!


Από πού ξεκινάμε;

Απ’ τα Μαρίνα Ξυλοκάστρου
08:30 Έναρξη συμμετοχών, έλεγχος
09:30 Αναχώρηση πρώτου οχήματος

Με τι ερχόμαστε;
Με Enduro, On-Off, On-Off Twin, SUV ή 4Χ4

Πώς θα μάθω περισσότερα και που δηλώνω συμμετοχή;
www.off-road.gr, και φυσικά στο Forum

Κατεβάστε τη δήλωση συμμετοχής και στείλτε τη συμπληρωμένη στο  superspy off-road.gr

Θα πληρώσω συμμετοχή;
Όχι, είναι ελεύθερη!
Πληρώνεις μόνο την ασφάλιση του αγώνα (License – αγωνιστική άδεια 16€)





Τι είναι το Trail Ride – Raid;
Σύμφωνα με τον κανονισμό:
«Ό αγώνας τύπου Trail Ride – Raid, είναι μια αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με την σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑ.
Μπορεί να έχει μήκος ανά ημέρα από 90χλμ μέχρι και 500χλμ και συνολικό μήκος έως 1200 χλμ. Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνά τις 3 ημέρες.
Το μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό διαδρομής που διεξάγεται σε άσφαλτο, είναι 25% των συνολικών χιλιομέτρων της διαδρομής.
Το υπόλοιπο ποσοστό πρέπει να διεξάγεται σε χωματόδρομους κακής βατότητας ή εντελώς εκτός δρόμου.
Ο αγώνας τύπου «Trail ride – raid» δεν είναι αγώνας Enduro ή Trial και ούτε μπορεί να τους αντικαταστήσει. Είναι αγώνας αντοχής και προσανατολισμού.»

Με απλά λόγια, είναι ένας χωμάτινος αγώνας, για 4Χ4 και μοτοσικλέτες, με απαιτήσεις αντοχής και προσανατολισμού.
Για λόγους ασφαλείας οι διαδρομές πρέπει να είναι τέτοιες ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα για υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες.
Μάλιστα οι διαδρομές θα διεξάγονται με μέγιστη επιτρεπτή μέση ωριαία «Regularity» και είναι στη διακριτική ευχέρεια του διοργανωτή να επιλέγει τέτοιο συνδυασμό διαδρομών και μέσης ωριαίας που.... ουσιαστικά το παιχνίδι να παίζεται στα καπέλα.

Σε αυτή την πρώτη επίσημη αγωνιστική διοργάνωση, τα χιλιόμετρα έχουν κρατηθεί κοντά στο ελάχιστο όριο και είναι συνολικά 97 χιλιόμετρα.

Σαν διοργανωτής επιλέχθηκε η Μοτολέσχη Ξυλοκάστρου, εμπειρότατη, με πολλούς πρωταθληματικούς αγώνες στο ημερολόγιο της και η μοναδική με αντίστοιχη εμπειρία οργάνωσης σε τέτοιου είδους αγώνες στην Ελλάδα.

Τη διαδρομή έχει σχεδιάσει ο Βασίλης Λιάκος, σχεδιαστής διαδρομής σε όλες τις παλαιότερες εκδόσεις του μοναδικού στη χώρα μας μέχρι πρότινος, Μαραθωνίου αντοχής ΟΔΥΣΣΕΙΑ.

Τα trail rides - raids, παίρνουν φέτος επίσημη αγωνιστική μορφή και ήδη υπάρχουν στο πρόγραμμα αρκετές εκδηλώσεις και διήμερα πολλών χιλιομέτρων. Οι αγώνες αυτοί, προσεγγίζουν σε κανονισμούς και ουσία τους αγώνες Cross Country Rallies, (Βλέπε rally Σαρδηνίας, Master Rally κλπ), προσαρμοσμένους έτσι όμως ώστε να έχουν μικρό κόστος οργάνωσης και θα αποτελέσουν μια οικονομική λύση για ενασχόληση με τους αγώνες αντοχής. Ο σκοπός είναι μη κερδοσκοπικός και έτσι πρέπει να μείνει.

Στο συγκεκριμένο του Ξυλοκάστρου, τώρα που πια γνωρίζουμε και εμείς και όλοι ότι γίνεται να συνυπάρξουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα σε έναν σωστά οργανωμένο αγώνα χωρίς προβλήματα, θα γίνει δοκιμή των κανονισμών που θα ισχύσουν την υπόλοιπη χρονιά.





Με τι θα έρθω;
Σύμφωνα με τον κανονισμό:
«ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ: Οι αγώνες τύπου «Trail Ride - Raid» δέχονται συμμετοχές μοτοσικλετών που διαθέτουν επίσημη άδεια κυκλοφορίας. Αυτές οι μοτοσικλέτες πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, όπως επίσης και τους κανονισμούς ασφαλείας του παρόντος Κανονισμού.
Οι μοτοσικλέτες υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες:
-Ομάδα Enduro.
-Ομάδα On-Off.
-Ομάδα Μεγάλα On-Off»

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Οι αγώνες τύπου «Trail Ride - Raid» δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων που διαθέτουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή και επίσημη άδεια κυκλοφορίας. Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος Κανονισμού.

Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες:
-Ομάδα 4Χ4 – Raid: Αυτοκίνητα παντός εδάφους (Cross – Country), με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων, βελτιωμένα σύμφωνα με Τ1,Τ2,Τ3
-Ομάδα 4Χ4: Αυτοκίνητα παντός εδάφους (Cross – Country), σειράς παραγωγής, με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων.
-Ομάδα SUV: Αυτοκίνητα παντός εδάφους (Cross-country) σειράς παραγωγής με δυνατότητα κίνησης στους τέσσερις τροχούς, χωρίς βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται και όλες οι εκδόσεις του SUBARU FORESTER

Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4 – Raid:
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην συμπεριλάβει την ανωτέρω κατηγορία στον αγώνα του και να μην δεχθεί τη συμμετοχή αυτών των αυτοκινήτων σε καμιά άλλη κατηγορία. Αν όμως την συμπεριλάβει, τότε η ημερομηνία λήξης συμμετοχών, για αυτά τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν την ημέρα διεξαγωγής του αγώνα. Ο οργανωτής θα ορίσει ωράριο ελέγχου εξακρίβωσης που δεν θα συμπίπτει με τις άλλες κατηγορίες και τα αυτοκίνητα θα πρέπει να εξετασθούν από πτυχιούχο τεχνικό έφορο που θα ορισθεί από την ΕΘΕΑ. Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήματος J. Θα υπάρχει διαφορετική σειρά εκκίνησης, για την ανωτέρω κατηγορία, την οποία θα αποφασίζει ο αλυτάρχης. Επίσης για να εκκινήσει όχημα σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει να έχουν δηλώσει συμμετοχή 8 αυτοκίνητα της ομάδας 4Χ4 - Raid.»

Δηλαδή, μπορείτε να έρθετε με οποιοδήποτε Enduro, On-Off & Twin, 4Χ4 & SUV.
Σε αυτό το αγώνα, θα υπάρχει η ομάδα 4Χ4 – Raid, εφόσον υπάρξουν συμμετοχές τουλάχιστον 8 αυτοκινήτων.
Αν έχετε απορία σε ποια ομάδα ανήκετε, κάντε ένα τηλέφωνο να τα πούμε!




Η διαδρομή;
Γενικά: Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Ο καθορισμός των διαδρομών πρέπει να επιτρέπει στη πλειονότητα των πληρωμάτων που βρίσκονται εντός αγώνος να πραγματοποιούν το μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής με το φως της ημέρας και να είναι τέτοια που να μην επιτρέπει στα οχήματα να αναπτύξουν συνολική Μ.Ω.Τ. πέραν των 50 χιλιομέτρων. Οι οργανωτές παροτρύνονται να σχεδιάζουν διαδρομές τέτοιου επιπέδου δυσκολίας που η μέγιστη δυνατή Μ.Ω.Τ. να μην ξεπερνά τα 35 χιλιόμετρα. Αν αναγκαστικά πρέπει να χρησιμοποιήσουν κάποια μεγάλη διαδρομή που πιθανόν, ικανός αγωνιζόμενος μπορεί να ξεπεράσει τα 50 χιλιόμετρα Μ.Ω.Τ. συνολικά, θα πρέπει η διαδρομή αυτή να γίνει απλή.»

Και ειδικά: Στο συγκεκριμένο αγώνα, η διαδρομή κινείται σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους, άσχημης και πολύ άσχημης βατότητας και αντιπυρικές ζώνες σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο.
Το έδαφος, αποτελείται από κοκκινόχωμα και άμμοαργιλώδες ασπρόχωμα («πηλός»).

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, σε αυτή την πρώτη επίσημη αγωνιστική διοργάνωση, τα χιλιόμετρα έχουν κρατηθεί κοντά στο ελάχιστο όριο και είναι συνολικά 97 χιλιόμετρα.

Γενικά λόγω του εδάφους της βορειανατολικής πλευράς της Ζήριας, η κίνηση θα είναι εξαιρετικά δύσκολη, απλώς και μόνο από τη λάσπη και το γλίστρημα αναμένεται να είναι από τα κορυφαία!

Στη σχεδίαση της διαδρομής, ακόμα και τα MUD τα είδαν όλα και η μέση ωριαία εκτιμάται ότι θα είναι στα επίπεδα των 18-28 χιλιομέτρων για 4Χ4 και 20-32 χιλιόμετρα για μοτοσικλέτα.




Η προετοιμασία:
Φυσικά ένα σετ λάστιχα, για χρήση εκτός δρόμου, είναι το λιγότερο που μπορείτε να τοποθετήσετε στο όχημα σας (Μοτοσικλέτα & 4Χ4). Αν ζαχαρώνατε καιρό τα MUD, τώρα είναι ευκαιρία να τα βάλετε!

Στις μοτοσικλέτες το ελαστικό είναι το Α και το Ω.

Τα αυτοκίνητα, μπορούν σε περίπτωση ανάγκης να χρησιμοποιήσουν ένα σετ αλυσίδες, που κάνουν θαύματα στη λάσπη. Μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση, θα είναι πχ για ένα NIVA, να βάλει τα «ρώσικα χωματερά» που είναι η καλύτερη λύση για αυτό το είδος λάσπης, ενώ στις μοτοσικλέτες δεν θα πρότεινα κάτι λιγότερο από ένα καθαρό enduro ελαστικό ή έστω ένα Τ63. (και όχι τα sahara δεν κάνουν για λάσπη!).

Οι αναβάτες θα πρέπει να φορούν κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισμό (επιγονατίδες κλπ) και φυσικά το κράνος είναι απαραίτητο!

Τα αυτοκίνητα τώρα, σύμφωνα με τον κανονισμό:
«Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων για όλους τους επιβαίνοντες. Επίσης θα πρέπει να διαθέτουν πυροσβεστήρα σκόνης δύο (2) κιλών, ο οποίος θα πρέπει να διαθέτει σύστημα ταχείας ελευθέρωσης και να είναι τοποθετημένος σταθερά στο αυτοκίνητο σε τέτοιο σημείο που το πλήρωμα να μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτόν από τη θέση του.
Τα ανοικτά αυτοκίνητα που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής, υποχρεούνται να τοποθετήσουν Roll Bar εγκεκριμένου τύπου (Άρθρο 253, παράρτημα J ΔΑΚ)»

Δηλαδή, τοποθετήστε στέρεα μέσα στο όχημα, (συνήθως κάτω από τα πόδια του συνοδηγού),  ένα πυροσβεστήρα σκόνης 2 κιλών και ελέγξτε ότι υπάρχουν ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων για όλους τους επιβαίνοντες (σύμφωνα με τον κανονισμό στο αυτοκίνητο μπορούν να επιβαίνουν εκτός από τον οδηγό έως 3 συνοδηγοί).

Αν το τετρακίνητο σας είναι «ανοικτού τύπου» και δεν διαθέτει τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής πχ willys, θα πρέπει τοποθτήσετε Roll Bar, εγκεκριμένου τύπου, σύμφωνο με το άρθρο 253 του παραρτήματος J, του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα.

Αυτές είναι οι ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας και δεν θα επιτραπεί εκκίνηση σε αυτοκίνητο που δεν τις έχει ακολουθήσει!

Ένα ζευγάρι, γαλότσες, αδιάβροχο και τουλάχιστον 1 ιμάντας με 2 ναυτικά κλειδιά, είναι το λιγότερο που θα πρέπει να έχετε μαζί σας, για κάθε περίπτωση.

Όλοι, καλό είναι να έχουν μαζί τους, ένα φορτισμένο κινητό για επικοινωνία, σε περίπτωση ανάγκης.




Δρομοβιβλίο:
Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Κάθε πλήρωμα θα εφοδιαστεί με ένα δρομοβιβλίο όπου θα περιγράφεται λεπτομερώς η διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει και η οποία είναι υποχρεωτική επί ποινή αποκλεισμού.»

Η διαδρομή παραμένει μυστική μέχρι την ώρα της εκκίνησης, οπότε και οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν το δρομοβιβλίο με τις αναλυτικές οδηγίες της κατεύθυνσης που πρέπει να ακολουθήσουν.

Σας παρουσιάζουμε βασικούς τρόπους χρήσης του ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟΥ που έχουμε ετοιμάσει για τον αγώνα αντοχής για να διευκολύνουμε την πλοήγηση σας στην διαδρομή.

1) Βασικός κανόνας είναι να μην αφήνετε τον δρόμο που ακολουθείτε (είτε είναι άσφαλτος είτε χωματόδρομος) αν η αλλαγή πορείας δεν σημειώνεται στο ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ. Αν συναντήσετε κάποιο δρομάκι που δεν αναφέρεται στο βιβλίο, συνεχίζετε την πορεία σας στον δρόμο που ακολουθείτε.

2) Η σχεδίαση του ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟΥ βασίζεται στα πρότυπα των διεθνών Rally Raid.
Αποτελείται από φύλλα διαστάσεων Α5 τα οποία είτε τα έχετε σαν τετράδιο και σχίζετε κάθε σελίδα που τελειώνει, είτε τα κολλάτε το ένα μετά το άλλο ώστε να δημιουργήσετε ένα ρόλο για χρήση στην ειδική θήκη (ROAD BOOK case). Στο κάθε φύλλο υπάρχουν 5 τουλίπες (καρέ ή νταμάκια)  τα οποία έχουν αύξοντα αριθμό για να βρίσκετε πιο εύκολα την σειρά διαβάζοντας από πάνω προς τα κάτω.

3) Κάθε τουλίπα χωρίζεται σε 3 κουτάκια:
Στο μεσαίο, υπάρχει το σχήμα της τρέχουσας διασταύρωσης / σημείου καθώς και η πορεία που πρέπει να ακολουθήσετε, η οποία επισημαίνεται με βέλος.

Στο αριστερό,
εμφανίζονται τα ολικά χιλιόμετρα της διαδρομής που πρέπει να έχετε διανύσει για να φτάσετε στο σημείο / διασταύρωση. Κάτω από τα ολικά χιλιόμετρα, εμφανίζονται τα μερικά, από το προηγούμενο σημείο καθώς και ένας αύξων αριθμός, ο αριθμός της τρέχουσας τουλίπας.

Στο δεξί κουτάκι,
υπάρχουν διάφορα σχόλια / επισημάνσεις που αφορούν την τρέχουσα τουλίπα.

4)  Στην επικεφαλίδα κάθε σελίδας αναφέρονται η ονομασία της διαδρομής, το τρέχον τμήμα, τα συνολικά χιλιόμετρα της διαδρομής, τα μερικά του κάθε επιμέρους τμήματος και διάφορες άλλες πληροφορίες.

5) Διαβάστε προσεκτικά το ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ πριν την αναχώρηση και ρωτήστε για να ξεκαθαρίσετε τυχόν απορίες κατά την διάρκεια της ενημέρωσης.

6) Μην βασίζεστε στους άλλους για την διαδρομή, δεν είναι ποτέ σίγουρο ότι είναι καλύτεροι από εσάς στην πλοήγηση και ότι ξέρουν ακριβώς που να πάνε.

7) Χρησιμοποιείτε πάντα καλό κοντέρ και φροντίστε να το μηδενίσετε κατά την αναχώρηση ή στα σημεία που αναφέρονται στο ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ

8) Τα μερικά και ολικά χιλιόμετρα της διαδρομής έχουν βγει με ηλεκτρονικό, καλιμπραρισμένο κοντέρ και επιβεβαιωθεί με την χρήση GPS. Τα κοντέρ των οχημάτων διαφέρουν έως +-10%, συνήθως είναι αισιόδοξα και η ένδειξή τους μπορεί να μην ταιριάζει ακριβώς με αυτή του βιβλίου διαδρομής.

Τσεκάρετε το ποσοστό λάθους του κοντέρ σας στα πρώτα κομμάτια της ασφάλτου. Αν έχετε ξανακάνει διαδρομή με την βοήθεια road book και είστε εξοικειωμένοι με την χρήση του, ακολουθήστε από την αρχή τα ολικά χιλιόμετρα. Αλλιώς μηδενίστε σε κάθε επιβεβαιωμένη διασταύρωση και ακολουθήστε τα μερικά χιλιόμετρα, έως ότου προσαρμοσθείτε και αρχίσετε να ακολουθείτε τα ολικά χιλιόμετρα. Για το σκοπό αυτό η διαδρομή έχει χωριστεί σε επιμέρους τμήματα.

10) Προτείνουμε να σημειώνετε τον αριθμό χιλιόμετρων που γράφει ο ολικός χιλιομετρητής του κοντέρ σας πρωί την αναχώρηση, ώστε να υπολογίσετε σε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνετε ανεφοδιασμό καύσιμου, αν χρειάζεται.

Δείγμα ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟΥ


Ανάλυση….

Τουλίπα με αριθμό 36:
Εφόσον έχουμε κάνει 1,670 χιλιόμετρα από την τουλίπα 35 (δεν φαίνετε εδώ, είναι στην προηγούμενη σελίδα του βιβλίου διαδρομής) το κοντέρ μας θα γράφει 28,10 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Αυτό θα συμβεί στο σημείο του σχήματος που υπάρχει η κουκίδα. (Κάτω δεξιά στο σχήμα, ενδιάμεσα στα δέντρα).
Το σχήμα εξηγεί ότι θα μετά από μια μικρή δεξιά θα συναντήσουμε ένα κεντρικό χωματόδρομο που έρχεται από αριστερά, τον οποίο θα ακολουθήσουμε στρίβοντας δεξιά. Στο σημείο που θα τον συναντήσουμε, απέναντι ακριβώς ξεκινά μονοπάτι, που θα το αγνοήσουμε.

Τουλίπα με αριθμό 37:
Εφόσον έχουμε κάνει 430 μέτρα (0,43 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 36, το κοντέρ μας θα γράφει 28,53 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε μονοπάτι από δεξιά που θα αγνοήσουμε και θα συνεχίσουμε στον κεντρικό χωματόδρομο που κινούμαστε, ο οποίος θα έχει ελαφρά αριστερή κατεύθυνση.

Τουλίπα με αριθμό 38:
Εφόσον έχουμε κάνει 170 μέτρα (0,17 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 37, το κοντέρ μας θα γράφει 28,70 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε μονοπάτι από δεξιά που θα αγνοήσουμε και θα συνεχίσουμε στον κεντρικό χωματόδρομο που κινούμαστε, ο οποίος θα έχει ελαφρά αριστερή κατεύθυνση. Στα σχόλια μας παρακινούν να ρίξουμε μια ματιά δεξιά, όπου προφανώς θα μπορούμε να δούμε τα οχήματα που είναι πίσω μας, σε κάποιο προηγούμενο σημείο της διαδρομής!.

Τουλίπα με αριθμό 39:
Εφόσον έχουμε κάνει 700 μέτρα (0,70 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 38, το κοντέρ μας θα γράφει 29,40 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε κεντρικό χωματόδρομο, τον οποίο θα διασχίσουμε απέναντι και θα συνεχίσουμε με στην κατεύθυνση που είχαμε.
Το μικρό βελάκι αριστερά από το σχέδιο της διασταύρωσης, δηλώνει ότι ο δρόμος που θα κινηθούμε θα είναι κατηφόρα (το βελάκι δείχνει αντίθετα από την κατεύθυνση μας).
Στα σχόλια βλέπουμε την επισήμανση !!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσέξουμε στην διασταύρωση για οχήματα που πιθανός να περνάνε από εκείνο το σημείο καθώς και να μπούμε «κρατημένα» στην κατηφόρα που ακολουθεί.

Τουλίπα με αριθμό 40:
Εφόσον έχουμε κάνει 470 μέτρα (0,47 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 39, το κοντέρ μας θα γράφει 29,87 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε χωματόδρομο, τον οποίο ακολουθούμε αριστερά.
Το μικρό βελάκι δεξιά από το σχέδιο της διασταύρωσης, δηλώνει ότι ο δρόμος που θα κινούμαστε είναι κατηφόρα (το βελάκι δείχνει αντίθετα από την κατεύθυνση μας), οπότε θα πρέπει να φρενάρουμε πιο νωρίς για να μην βρεθούμε ξαφνικά στο εκτός δρόμου!




Μπορώ να έρθω από το Σάββατο το βράδυ;
Ναι, έχουμε βρει ξενοδοχείο που μας κάνει προσφορά. Το ξενοδοχείο είναι το:

Ξυλόκαστρο beach, τηλ. 27430 61190.
Απέχει 5 χιλιόμετρα, από το Ξυλόκαστρο, στην παλιά εθνική οδό, Κορίνθου – Πατρών και τα δωμάτια στοιχίζουν, 25€ το μονόκλινο, (30€ με πρωινό) και 30€ το δίκλινο, (35€ με πρωινό) - Κλείσανε όλα τα δωμάτια!

Miramare τηλ. 27430 22375
Είναι μέσα στο Ξυλόκαστρο και τα δωμάτια στοιχίζουν, 30€ το μονόκλινο και 38€ το δίκλινο.
Υπάρχουν ακόμα δωμάτια!




Άλλες πληροφορίες:

- Στα τετρακίνητα ένας (ή περισσότεροι) συνοδηγός (οι) θα ήταν χρήσιμος. Εκτός ότι διαβάζει το road book, μπορεί να χρησιμεύσει και σαν «εργάτης μετακίνησης εμποδίων» ή «ώθησης» αν τον χρειαστείτε!

- Θα υπάρχει «σκούπα» (ουραγός) με μοτο και τετρακίνητη.
 
- Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, θα υπάρχουν σημεία ελέγχου διέλευσης (Σ.Ε.Δ.) ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλα τα οχήματα θα περάσουν από τη διαδρομή και δεν θα κάνουν «ζαβολιές»!

- Υπάρχει όριο συμμετοχών «120», (60 4Χ4 & 60 Μοτοσικλέτες), φροντίστε να είστε στην ώρα σας (08:00 - 08:30) ή ακόμα καλύτερα «κλείστε» πιο νωρίς με email ή τηλέφωνο!

-Έχει υπολογιστεί ανεφοδιασμός για τα "καθαρά" περίπου στα 50 χιλιόμετρα.

-Το σημείο εκκίνησης και τερματισμού είναι το ίδιο (Μαρίνα Ξυλοκάστρου) και δίπλα είναι και η ταβέρνα!

- Σε όλους τους συμμετέχοντες θα μοιραστεί αναμνηστικό μετάλλιο στον τερματισμό. Τα μετάλλια είναι χορηγία του Χρήστου Τασούλη, Extra – Products – Husaberg – Gas-Gas.

- Όσοι έχουν αγωνιστική άδεια, (license) δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν τίποτα! Αν δεν έχετε αγωνιστική άδεια, θα μπορείτε να βγάλετε την ημέρα του αγώνα, με κόστος 16€. (Πήρε .... αύξηση 1€ από πέρσι!!!). Χρειάζεται μόνο το δίπλωμα σας.

- Στα τετρακίνητα, αγωνιστική άδεια θα πρέπει να έχουν (ή να βγάλουν εκείνη την ημέρα) όλοι οι επιβαίνοντες στο όχημα. Θα μπορούν όμως να οδηγήσουν μόνο όσοι έχουν δίπλωμα.

- Δεν μπορούν να λάβουν μέρος οχήματα με πινακίδες δοκιμής. Επίσης, αν το όχημα δεν είναι στο όνομα του συμμετέχοντα, θα χρειαστεί επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση παραχώρησης από τον ιδιοκτήτη.

- Θα υπάρχουν αριθμοί, ένας για τις μοτοσικλέτες και δύο για τα αυτοκίνητα τα οποία υποχρεωτικά θα πρέπει να τοποθετήσετε στα οχήματα σας στα σημεία που θα σας υποδείξει η οργάνωση. Επίσης υποχρεωτική θα είναι η τοποθέτηση των σημάτων των χορηγών του αγώνα.

- Με τη συμμετοχή σας θα πρέπει να αναφέρετε και την κατηγορία του οχήματος σας. Παρόλαυτα ο αλυτάρχης είναι ο μόνος υπεύθυνος για τον ορισμό της κατηγορίας που ανήκει το όχημα σας και η τελική απόφαση είναι αποκλειστικά δική του.

- Στην εκκίνηση θα παραλάβετε μια κάρτα χρονομέτρησης, την οποία είστε υποχρεωμένοι να διατηρήσετε σε καλή κατάσταση, να την παραδίδετε για σφράγιση στους κριτές του αγώνα και να την παραδώσετε στο τέλος. Σε περίπτωση, απώλειας, παραποίησης η καταστροφής, είστε αυτομάτως εκτός αγώνα.

- Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Ο διοικητικός έλεγχος θα αφορά έλεγχο των εγγράφων που αναφέρονται στον συμπληρωματικό κανονισμό:
―    αγωνιστικές άδειες (licence, αν δεν έχετε θα βγάλετε επιτόπου)
―    άδειες οδήγησης
―    πιστοποιητικό ιδιοκτησίας του οχήματος
―    διάφορες εξουσιοδοτήσεις
―   ασφάλεια οχήματος»

- Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της οργανωτικής επιτροπής δεν εφεσηβάλονται.»
Δηλαδή: Μην έρθετε «ζεστοί» για ενστάσεις.... Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το παιχνίδι σε .... φιλικούς τόνους.

- Τη διαδρομή θα την βγάλουν και μεγάλα enduro, αρκεί να έχουν τα κατάλληλα ελαστικά. Μην διανοηθεί όμως κανένας να «σκάσει μύτη» με Varadero, έτσι; Εκτός αν η σωματική του διάπλαση του δίνει την δυνατότητα να το «βλέπει» σαν εντουράκι! BMW GS650 κλπ μεγάλα μονοκύλινδρα θα τη βγάλουν «καθαρή» με τα σωστά λάστιχα. Αν έχετε μια μοτοσικλέτα, θέλετε να έρθετε, αλλά το σκέφτεστε, κάντε ένα τηλέφωνο, να το συζητήσουμε.

- Τα τετρακίνητα γενικά δεν θα έχουν πρόβλημα, ειδικά με τα κατάλληλα ελαστικά ή αλυσίδες για τη λάσπη, αλλά αυτό που σίγουρα θα είναι «έκπληξη», θα είναι ένα SUV με τα αυτόματο συστήμα ελέγχου πρόσφυσης & MUD!!! Μάλλον θα αφήσει πολύ πίσω τον ανταγωνισμό.

- Και κλήρωση δώρων σε όσους φτάσουν στην ταβέρνα! Οι γνωστοί .... δωροθέτες, ξανακτυπούν!.
Στο τέλος λοιπόν του αγώνα, θα γίνει κλήρωση, μεταξύ αυτών που ολοκληρώσανε τη διαδρομή, δώρων. Τα δώρα, όπως και τα κύπελλα, θα δοθούν μόνο σε όσους είναι παρόντες!

- Αν θέλετε να προσφέρετε κάτι και να δείτε το λογότυπο σας στα άρθρα για το trail ride, επικοινωνήστε με email ή τηλεφωνικώς.




Και…. που είναι ο κανονισμός;

Εδώ θα βρείτε τον γενικό κανονισμό του αγώνα (PDF 0,4MB)

Εδώ θα βρείτε τον ειδικό κανονισμό του αγώνα (PDF 0,4MB)

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να τηλεφωνήσετε να τα πούμε ζωντανά στο 210 9211312 ή 697 4095312 (Σπύρος Κατσιμαλής)





Και…. μετά;
Αν σκεφτόσασταν να πάρετε μέρος σε κάποιο αγώνα, πολύ καιρό, είτε με τη μοτοσικλέτα σας, είτε με το τετρακίνητό σας, αλλά τα έξοδα προετοιμασίας, συμμετοχής, μερικές φορές ζημιών και η δυσκολία τους, σας απέτρεπαν, αυτή είναι η ευκαιρία σας.

Οι αγώνες αντοχής, είναι αυτό ακριβώς: αγώνες αντοχής και προσανατολισμού, σε μεγάλες διαδρομές, που γίνονται σε δύσκολους μεν, αλλά βάτους δρόμους, χωρίς ανυπέρβλητα εμπόδια.

Οδηγείτε με το ρυθμό σας, γνωρίζετε νέα μέρη και υπάρχει και το κερασάκι στο τέλος, αν πήγατε καλά να πάρετε και ένα κυπελλάκι.

Σε αυτό τον πρώτο αγώνα, θα γίνει η δοκιμή των κανονισμών και από κει και πέρα θα ακολουθήσουν μεγαλύτερες διοργανώσεις.

Ήδη γνωρίζουμε ότι με βάση αυτή τη μορφή θα γίνουν.
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ (διήμερος Πελοπόννησος) στα μέσα Οκτωβρίου.
Ένας αγώνας στην Δράμα στις 7 Νοεμβρίου.
Τρεις ακόμα μονοήμεροι και ένας διήμερος (αναμένονται ημερομηνίες).

Οι αγώνες αντοχής (trail ride – raid) δεν είναι ούτε αγώνες ENDURO, ούτε Trial και ουδεμία σχέση με αυτούς δεν έχουν, ούτε σκοπός τους είναι να αποκτήσουν / αναμιχθούν.
Υπάρχει σκέψη από το Off-road.gr για προκήρυξη επάθλου αγώνων Trail Ride – Raid για φέτος, ενώ από του χρόνου, αν όλα πάνε καλά, σίγουρα θα μετρούν σε έπαθλο.





ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΤΟΥ TRAIL RIDE

Το κατάστημα RABBIT Service στο Ξυλόκαστρο, προσφέρει ελαστικά enduro DUNLOP στην τιμή των 125€ το ζευγάρι, τοποθετημένα.
Περισσότερα στο 27430 25729


Θέλατε να "τρέξετε" και δεν προλάβατε να δηλώσετε συμμετοχή;
Κάντε υπομονή μέχρι τον Απρίλιο που θα γίνει το επόμενο!
Μείνετε κοντά στο Off-Road.gr για περισσότερες λεπτομέρειες!
Στο επόμενο τα χιλιόμετρα θα ανέβουν!


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (6/2/2004 13:00)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ 4Χ4  - ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 60 κατά ... 20!
80 και κλείσαμε!
ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ 115 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!
Το πρωί της εκκίνησης θα καλυφθούν θέσεις αυτοκινήτων που δεν εμφανίσθηκαν.

Τα Niva (9) κονταροκτυπιούνται για την πρωτιά στις συμμετοχές με τα Jimny (9). Ενώ στις εταιρίες η Land Rover με 14 οχήματα συναγωνίζεται την Mitsubishi που βοηθούμενη απο τα L200 έχει και αυτή 14 οχήματα.....
Για να δούμε τι θα δούμε!

ΟΔΗΓΟΣ
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ Α
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ Β
ΟΧΗΜΑ
ΓΑΜΒΡΟΥΛΗΣ "ΠΕΙΡΑΤΗΣ" ΓIΩΡΓΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΙΛΙΔΗΣ "ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΣ" ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΡΤΖΟΥΚΟΥ "ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΣΑ" ΑΦΡΟΔΙΤΗ DAIHATSU TERIOS
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
DISCOVERY
ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
DISCOVERY
ΚΥΛΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΗΛΙΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
JEEP CHEROKEE XJ
ΜΠΑΚΛΑΜΠΑΣΗΣ "CAPTAIN" ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΚΡΗΣ "ROBOCOP" ΑΓΓΕΛΟΣ
KIA SPORTAGE
ΚΑΚΑΝΙΑΡΗΣ "METALAXE" ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗΣ "TAG Heuer" ΜΑΝΩΛΗΣ
LADA NIVA
ΤΣΕΛΕΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΥΡΗΝΕΟΣ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ
LADA NIVA
ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ "ΤΑΖΜΑΝΙΑ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ "TAZLADY" ΜΑΡΙΑΝΘΗ
LADA NIVA
ΣΕΡΚΟΣ ΚΕΤΣΟΓΙΑΝ

LR 90
ΠΕΤΡΑΙΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 LOWES ALEX
LR. V8 90
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΛΕΚΟΣ
LR. V8 90
ΤΡΙΚΑΣ "TNICK" ΝΙΚΟΣ

MITSUBISHI L200
ΜΠΕΛΕΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΡΔΟΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
MITSUBISHI L200
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΒΑΡΔΑΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
MITSUBISHI PAJERO
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4  ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ

DISCOVERY
ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΝΝΑ
  LR 90
ΚΟΛΙΟΓΕΩΡΓΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΝΤΑΝΑΣΗ ΚΕΡΑΣΙΑ

MITSUBISHI L200
ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

MITSUBISHI PAJERO
ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

NISSAN TERRANO
ΜΑΤΙΑΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΛΕΟΥΣΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
RAV4
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ "CHRISKA" ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
SUZUKI JIMNY
ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

SUZUKI JIMNY
ΕΡΡΙΠΗΣ "ΙΚΕ" ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΟΥΤΗΡΑΚΗΣ "PADS" ΠΑΝΤΕΛΗΣ
SUZUKI JIMNY
ΓΥΦΤΟΓΕΩΡΓΙΟΥ "CHRISG" ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΙΟΝΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ
SUZUKI JIMNY
ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΙΛΙΠΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
SUZUKI VITARA
ΡΑΖΗΣ "GRIZZLY" ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ "JOJO" ΙΩΣΗΦ
TOYOTA HILUX
ΜΠΑΡΔΗΣ "TEDOS@TEDA" ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΚΤΙΣΤΗ ΜΑΙΡΗ

NISSAN TERRANO
ΣΤΑΘΑΚΟΣ "DISTA" ΔΗΜΗΤΡΗΣ


LADA NIVA
ΨΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ


MITSUBISHI PAJERO PININ
ΨΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ


LADA NIVA
ΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ


NISSAN X-TRAIL
ΜΠΙΣΤΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ


WRANGLER 4.0
ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ


MITSUBISHI L300
ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ


RAV4
ΓΑΒΑΛΑ ΓΙΟΥΛΑ
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

SUZUKI VITARA
ΚΟΡΚΑΣ ΠΑΥΛΟΣ


LR110
ΔΟΥΚΕΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΞΕΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ

DAIHATSU FEROZA
ΚΟΡΔΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΣ

VW TARO
ΤΖΙΟΥΒΕΛΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ


SUZUKI VITARA
ΕΥΡΙΠΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΕΙΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

NISSAN KING CAB
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

DAIHATSU TERIOS
ΛΑΣΚΑΡΗΣ "FORESTER" ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

SUBARU FORESTER
ΚΑΛΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ- ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΚΟΥΣΟΥΛΑΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

LR 90
ΜΑΝΩΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4

LR 90
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΝΑΡΛΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

NISSAN KING CAB
ΚΑΡΕΤΣΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΓΓΑΝΑ ΕΛΕΝΗ / ΔΗΜΗΤΡΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ
LADA NIVA
ΤΣΟΥΚΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

JEEP CHEROKEE
ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ "ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ"


NISSAN TERRANO
AΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ "ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ"


SUSUKI JIMNY
ΜΥΛΩΝΑΣ "DENIS" ΣΑΒΒΑΣ
ΜΙΣΑΪΛΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ

KIA SPORTAGE
ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ

SUZUKI VITARA
ΧΟΝΔΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΟΥ

SUZUKI JIMNY
ΜΠΑΡΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ


SUZUKI JIMNY
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


SUZUKI JIMNY
ΚΑΤΣΑΡΑΣ ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ


SUZUKI JIMNY
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

MITSUBISHI PAJERO
ΚΕΛΕΠΟΥΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΜΑΓΕΜΕΝΟΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ

NISSAN NAVARA
ΚΟΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΑΡΤΣΙΝΕΒΕΛΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ

LR110
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ "ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ" ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΥΡΙΣΤΙΝΤΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

LR110
ΜΑΥΡΟΓΚΙΚΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΚΑΖΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

LR 90
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

SUZUKI SAMURAI
ΧΡΗΣΤΑΚΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ- ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΠΗΧΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

MITSUBISHI PAJERΟ
ΚΟΡΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ


MERCEDES
ΣΙΔΕΡΗΣ "IRON" ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΛΑΡΕΖΟΥ "ΜΟΥ-ΛΟΥ" ΜΑΡΙΑ

LR 110
ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ


JEEP WRANGLER
ΓΙΑΝΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


MITSUBISHI L200
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ


DAEWOO MUSSO
ΤΡΙΑΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΡΙΑΝΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

LADA NIVA
ΛΥΜΠΕΡΑΤΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΤΡΙΑΝΤΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ
VAZ 4X4
ΚΑΡΟΥΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

FORD RANGER 4X4
ΠΑΝΑΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ


MAZDA B2500
ΚΑΪΛΑΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ


LADA NIVA
ΚΟΥΤΣΙΑΣ "FYZ" ΚΩΣΤΑΣ
ΚΑΤΣΑΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

SUZUKI VITARA
ΔΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΙΡΒΙΛΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ

MITSUBISHI PAJERO
ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ
ΚΟΥΒΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

JEEP WRANGLER
ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ "XONTROS" ΜΙΧΑΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

SUZUKI VITARA
ΣΚΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ ΑKΗΣ
ΜΗΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
JEEP WRANGLER
ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΗΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4

JEEP WRANGLER
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΑΝΝΑ

LR 90
ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- ΕΚΑΛΗ 4Χ4 ΜΑΛΕΒΙΤΗ ΣΟΦΙΑ

JEEP CJ
DRIVE ΤΣΙΓΚΡΗΣ


CHEROKEE
DRIVE ΠΑΠΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ


SUZUKI JIMNY
DRIVE ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ


NISSAN X-TRAIL


ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΤΟ  -  ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 60 κατά ... 20!
80 και κλείσαμε!
ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (6/2/2004 13:00)
KΟΛΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
WR200
KΟΛΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
WR200
ΨΟΦΑΚΗΣ "RAPTOR" ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
YAMAHA RAPTOR 660
ΚΟΠΑΚΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
DR350
ΓΑΜΒΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
KTM 640
ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ "ARISPEED" ΑΡΗΣ
KAWASAKI KLX 250
ΣΙΩΖΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
KTM ESC 450
ΒΕΝΕΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
KTM EXC 450
ΒΑΓΓΕΡ ΙΩΣΗΦ
KTM 620
ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
HUSQVARNA 570 TC
ΚΟΝΤΗΣ ΠΑΡΙΣ
HUSABERG FE 400e
ΖΑΝΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
KTM EXC 450
ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
HUSB FE501
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
XR 400
ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
HUSB 650
ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
DR650
ΒΕΖΗΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
DRZ400
ΤΕΑΖΗΣ "HONDAKIAS" ΓΙΑΝΝΗΣ
XLV 650
ΜΑΞΟΥΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
WR426F
ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗΣ "ADVEN" ΜΑΡΙΝΟΣ
KTM ADV 640R
ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
XT600
ΚΟΥΡΑΜΠΑΣ "AUTOMOTORODA" ΙΩΑΝΝΗΣ
DR350R
ΜΠΑΡΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
TDR 250 XR
ΚΟΥΔΟΥΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
WR 450F
ΤΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
HUSABERG 550e
SOLTERMAN - ΤΑΣΟΥΛΗ ΜΑΡΙΟΝ
HUSABERG 450e
ΚΑΝΕΛΕΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
XR 650R
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
WRF 250
ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
WR400F
ΜΠΑΚΟΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
HUSBERG 400e
ΒΙΤΟΥΝΗΣ "SMOKIE" ΣΤΕΛΙΟΣ - Off-Road.gr Team
WR 426 F
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ "PINO" ΣΙΜΟΣ - Off-Road.gr Team
DRZ400
ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
HUSABERG 550e
ΜΑΤΘΑΙΑΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
XR600R
ΚΡΙΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
XR250R
ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
KTM EXC300
ΠΑΝΟΣ "PHOTOMAN" ΓΕΩΡΓΙΟΣ
KDX 250
ΞΑΓΑΡΑΣ ΘΩΜΑΣ
CRM 250
ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ  ΧΑΡΗΣ
WRF 250
ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
XR 400
ΚΑΣΙΜΗΣ "A.T.D." ΠΑΥΛΟΣ
KTM EXC 250
ΤΣΑΜΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
KTM EXC 400
ΠΑΝΟΣ "STEPPENWOLF" ΓΡΗΓΟΡΗΣ
HONDA CR 250
ΛΑΨΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
TTR250
ΠΑΝΥΓΗΡΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ "ΣΑΚΕ ΤΕΑΜ"
GAS-GAS 250
ΛΑΒΑΣΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ "ΣΑΚΕ ΤΕΑΜ"
KTM EXC 400
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΤΑΚΗΣ
KTM 250 EXC
ΚΑΣΤΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
DEGREE 250
ΚΑΡΑΖΕΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
KLX 250
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
HUSABERG 501
ΡΟΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
DRZ400
ΜΑΣΤΡΟΚΟΥΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ HUQSVARNA WR500 '83
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
WR 426F
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
RMX 250
ΔΕΛΗΣ "VIOLATOR" ΓΕΩΡΓΙΟΣ
KTM 640 LC4
ΚΟΤΣΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
HUSABERG
ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
XT500
ΜΕΛΙΣΙΑΝΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
WR426F
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
HUSABERG FE501
ΡΑΛΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
HUSQVARNA TE450
ΚΑΣΚΟΥΤΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
DR350
ΖΗΣΗΣ ΘΕΔΩΡΟΣ
XR250R
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
KTM 660 RALLYE
ΓΡΑΦΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
BETA 125
ΠΑΠΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
DR 350
ΚΑΡΦΙΤΣΑΣ "FISHERMAN" ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
KTM 525 DESERT
ΛΑΤΣΑΣ "TSOKIS" ΓΕΩΡΓΙΟΣ
DEGREE 250
ΧΑΝΔΑΚΑΡΗΣ "XANTAS" ΓΕΩΡΓΙΟΣ
KLX 250
ΚΑΤΣΙΒΕΛΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΚΤΜ EXC 125
ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
CR 250
ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
KTM 640 ADV
ΜΑΓΓΑΝΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
KX 250
ΕΦΡΑΙΜΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
WR450F
ΣΟΥΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
KTM 640 ADV
ΓΚΕΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
KTM 525 DESERT
ΧΑΤΖΗΧΑΛΚΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
WR200DT
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
KTM 620 SC
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΦΩΤΗΣ
XLR 250
ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ "ΔΕΛΗΣ" ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ KTM 620
ΚΟΜΝΗΝΕΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
XT600
ΤΣΙΜΟΥΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
KTM 640 ADV
ΚΑΜΙΛΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
KTM 640 ADV
ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ "DOC" ΔΗΜΗΤΡΗΣ
WR 250F




ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ






ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

 




ΧΟΡΗΓΟΙ - ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ









Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΤΟ


ΚΑΙ ΣΤΟ DRIVE!





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.019367 seconds. ]