Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
¶ψογο (;;;) οργανωτικά το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2006!



Στον απόηχο του BP Ultimate Ράλι Ακρόπολις 2006, η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα έδωσε στα εντευκτήρια της ΕΛΠΑ μια συνέντευξη - απολογισμό για την 53η έκδοση του εθνικού μας αγώνα.

Στο πάνελ ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και της Οργανωτικής Επιτροπής κος Βασίλης Δεσποτόπουλος, ο Πρόεδρος της ΕΘΕΑ κος Αλέξανδρος Μανιατόπουλος και η αλυτάρχης του αγώνα κα Ανίτα Πασαλή, έκαναν τον απολογισμό του αγώνα με καταληκτικό συμπέρασμα ότι το ισοζύγιο του αγώνα είναι θετικό και ότι και φέτος θα διεκδικήσει «με αξιώσεις» την πρώτη θέση στην κατάταξη των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.   






Οι απόψεις των οργανωτών του φετινού Ακρόπολις περιέχονται στις λίγες γραμμές του Δελτίου Τύπου που εκδόθηκε μετά την συνέντευξη και σας το παραθέτουμε ως έχει.

«Το 53ο Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσε για την ΕΛΠΑ ένα μεγάλο στοίχημα. Και αυτό γιατί ήταν ένας αγώνας εντελώς καινούριος, αφού το διοικητικό του κέντρο, το κέντρο Τύπου και το σέρβις-παρκ, φιλοξενήθηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία εξ ολοκλήρου στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου των Αθηνών, στο Μαρούσι.

¶λλη μια μεγάλη πρωτοτυπία υπήρξε η δεύτερη Υπερειδική Διαδρομή της Κυριακής 4/6, η ποία διεξήχθη για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και επέτρεψε να γίνει μια πανηγυρική Τελετή Απονομής ενώπιων 14.000 θεατών σε ένα επιβλητικό περιβάλλον.     

Ολοκαίνουρια ήταν επίσης και η διαδρομή η οποία απλώθηκε πέριξ της Αττικής. Παρά ταύτα τα στελέχη της ΕΛΠΑ, που επωμίσθηκαν το βάρος της Οργάνωσης ενός τόσο ιδιαιτέρου αγώνα, εργαζόμενα νυχθημερόν κατάφεραν να φέρουν εις πέρας το ξεχωριστό αυτό αγωνιστικό γεγονός. Σ’ αυτό βέβαια η συμβολή της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του ΕΚΑΒ, των τοπικών Δήμων και Νομαρχιών, καθώς και των χορηγών του αγώνα, υπήρξε καθοριστική.

Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι εκθέσεις των Παρατηρητών της FIA, εμπεριείχαν απολύτως θετικά σχόλια στους τομείς της ασφάλειας, της οργάνωσης και της σχεδίασης του αγώνα. Ειδική μνεία βεβαίως έγινε για τις άψογες εγκαταστάσεις του Ο.Α.Κ.Α., από τις οποίες οι δημοσιογράφοι, οι παράγοντες των ομάδων, οι αγωνιζόμενοι και τα σέρβις, έμειναν 100% ικανοποιημένοι.  

Παρά τις όποιες δυσκολίες λοιπόν, το BP ULTIMATE ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ του 2006, περνά στην ιστορία ως ένας άψογος οργανωτικά αγώνας, που θα διεκδικήσει και φέτος με αξιώσεις τον τίτλο του 1ου Ράλλυ στον Κόσμο.»


Θα θέλαμε να υποστηρίξουμε με όλη μας την ψυχή την τελευταία παράγραφο του Δελτίου Τύπου, όμως δεν μας λύθηκαν οι απορίες που θα μας δώσουν τη δύναμη να το κάνουμε.

«¶ψογος οργανωτικά» είναι ένας αγώνας που αφήνει χρέος στην ΕΛΠΑ (σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Οργανωτική Επιτροπή και με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει) 300.000 ¤, δηλαδή πάνω από 100.000.000 δρχ;

«¶ψογος οργανωτικά» είναι ένας αγώνας που και τις δύο μέρες στην υπερειδική του ΟΑΚΑ δεν κατάφερε να συγκεντρώσει ούτε 60.000 θεατές;
(Όσον αφορά τις 14.000 θεατές που αναφέρονται στο Δ.Τ. δείτε τη φωτό και βγάλτε συμπεράσματα. Εκτός και αν και οι θεατές στο ΟΑΚΑ μετριούνται όπως η «αναγνωσιμότητα»: 1000 φύλλα τυπώνονται, 4.000 οι αναγνώστες!!!)

Μπορεί να χαρακτηριστεί «άψογος οργανωτικά» ένας αγώνας του WRC που για τους περισσότερους αγωνιζόμενους, ξένους κυρίως, ήταν, επιεικώς, αν όχι χειρότερο, τουλάχιστον εξίσου σκληρό με το Dakar ή το Σαφάρι;

«¶ψογος οργανωτικά» είναι ένας αγώνας που δεν κατάφερε να συγκεντρώσει στο σέρβις παρκ (στο κέντρο μια πόλης 5.000.000 κατοίκων) και τις τρεις μέρες  ούτε τους θεατές που περνούσαν από το σερβις παρκ της Λαμίας κάθε μέρα;

Και τέλος «άψογος οργανωτικά» είναι ένας αγώνας που συγκέντρωσε σε όλες τις ειδικές διαδρομές μαζί λιγότερο κόσμο από αυτόν που συγκέντρωνε π.χ. το Δροσοχώρι;

Το ότι «όλες οι εκθέσεις των Παρατηρητών της FIA, εμπεριείχαν απολύτως θετικά σχόλια στους τομείς της ασφάλειας, της οργάνωσης και της σχεδίασης του αγώνα, το ότι έγινε ειδική μνεία για τις άψογες εγκαταστάσεις του Ο.Α.Κ.Α., από τις οποίες οι δημοσιογράφοι, οι παράγοντες των ομάδων, οι αγωνιζόμενοι και τα σέρβις, έμειναν 100% ικανοποιημένοι», εμάς, αν και μας ευχαριστεί, δεν αρκεί για να μας ικανοποιήσει.

Και αυτό γιατί πιστεύουμε ότι ο αγώνας, για τον οποίο ξοδεύτηκαν 2.500.000 ¤, δεν έγινε ούτε για τους 20 παρατηρητές και υψηλόβαθμους της FIA, ούτε για τους δημοσιογράφους και τους μηχανικούς των αγωνιζομένων, αλλά για τους ίδιους τους αγωνιζόμενους και τους ΘΕΑΤΕΣ.

Αυτοί οι τελευταίοι, υποψιάζομαι ότι, κάτι άλλο περίμεναν από τη συνέντευξη αυτή. Και αυτό δεν είναι μια συγνώμη. Είναι η αναγνώριση, επιτέλους, του ότι η οργανωτική τελειότητα της ΕΛΠΑ, αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας, της πολύ καλής εκπαίδευσης και της αγάπης για το άθλημα των στελεχών της, δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την επιτυχία  του «γεγονότος» που λέγεται Ράλι Ακρόπολις.

Η ΕΛΠΑ δεν κατάφερε ποτέ μέχρι σήμερα να «παντρέψει» την απόλυτη οργανωτική επιτυχία, που σε κάθε σχεδόν αγώνα επιτυγχάνει, με το δεύτερο και σημαντικότερο κομμάτι κάθε τέτοιου γεγονότος, την εμπορική επιτυχία. Και εμπορική επιτυχία σημαίνει κόσμος, πολύς κόσμος, θεατές, πολλοί θεατές, παντού. Στο ΟΑΚΑ, στις ειδικές διαδρομές, στα σέρβις παρκ, στα περίπτερα των χορηγών και των ομάδων, παντού.

Σκεφτείτε ένα mundial με άψογη τηλεοπτική κάλυψη, αλάνθαστους διαιτητές και λαϊνσμαν, σκληρούς και αμφίρροπους αγώνες, δεκάδες γιατρούς, κινητές μονάδες κλπ, κλπ, κλπ  αλλά με μόνο 2 – 3.000 θεατές σε κάθε γήπεδο. Θα μπορούσε ένα τέτοιο γεγονός να χαρακτηριστεί απόλυτα επιτυχημένο;

Για άλλη μια φορά οι άνθρωποι στους οποίους η ΕΛΠΑ  εμπιστεύθηκε το σημαντικότερο κομμάτι, το μη αγωνιστικό, αυτού του μοναδικού γεγονότος, απογοήτευσαν.      

Του χρόνου το ΟΑΚΑ δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες του αγώνα, που όμως και πάλι θα έχει το κέντρο του στην Αθήνα.

Αγωνιστικά δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι και πάλι θα τα καταφέρουμε και μάλιστα καλύτερα από ποτέ. Και αυτό, γιατί πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι με τα «δεδομένα» που καθορίστηκαν «άνωθεν», η σχεδίαση και η «διεύθυνση» του φετινού αγώνα ήταν σχεδόν τέλεια, κάτι που μας κάνει να αισιοδοξούμε, και για το Ακρόπολις του 2007.

Για το εξωαγωνιστικό κομμάτι του Ακρόπολις, συνεχίζουμε να φοβόμαστε (για να μην πω να τρέμουμε) για μια ακόμα λάθος επιλογή.

Βλέπετε επίδοξους, νεόκοπους «σωτήρες», που εμφανίζονται και εξαφανίζονται σαν κομήτες, έχουν δει πολλούς τα μάτια μας τα τελευταία 30 Ακρόπολις.      

[Κατερίνα -CatKil- Σεβαστού]




Ποιά είναι η άποψη σας;



Διαβάστε ακόμα
Hard Rocks... Cafe
BP Ultimate Ακρόπολις Ράλι 2006: Hard Rocks Survivors...






 















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035813 seconds. ]