Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Raid Ρούμελης 2004

Με απόλυτη επιτυχία έγινε ο πρώτος διήμερος αγώνας Trail Ride στην Ελλάδα, στον οποίο συμμετείχαν 4x4 και μοτοσικλέτες μαζί.!
Στην διοργάνωση του off-road.gr και της ΑΛΦΑΛ, με χορηγούς επικοινωνίας τα περιοδικά ΜΟΤΟ και DRIVE, οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να καλύψουν και τις δύο μέρες κοντά στα 500 χιλιόμετρα διαδρομής σε κάθε είδους έδαφος, στα βουνά της Βοιωτίας, το Καλλίδρομο και την Οίτη.












Ελάχιστη άσφαλτος, χωματόδρομοι, χωραφόδρομοι, ξεχασμένοι δρόμοι, ποτάμια αλλά και off-road κομμάτια, έβαλαν τους αγωνιζόμενους στο παιχνίδι της παρακολούθησης του δρομοβιβλίου και της επίτευξης της ιδανικής μέσης ωριαίας ταχύτητας.  Και σ’ αυτόν τον αγώνα, διατηρήθηκαν τα στοιχεία της συναδελφικότητας και του «περνάμε καλά», με πολύ προσιτό κόστος και πολύ κέφι.

Πρωτοτυπία ήταν η εκκίνηση της πρώτης μέρας στις 12 το μεσημέρι, και της δεύτερης στις πέντε το πρωί (!) και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους όσους συμμετείχαν και τους βρήκε η ανατολή του ήλιου στα βουνά.

Από τις 35 συμμετοχές στα τετρακίνητα μόνο οι 13 κατάφεραν να ολοκληρώσουν και τη δεύτερη μέρα, ενώ για τις μοτοσικλέτες ο αγώνας αποδείχτηκε πιο δύσκολος: Από τις 29 που ξεκίνησαν, μόνο 9 ολοκλήρωσαν και τη δεύτερη μέρα. Και σκεφτείτε πως κάποιοι από αυτούς γύρισαν και καβάλα στην Αθήνα, υπό βροχή, μετά από δύο μέρες αγώνα...

Το Trail Ride «της Ρούμελης» ήταν ο τρίτος αγώνας που συμβίωσαν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, όπως στους διεθνείς αγώνες Rally Raid, μια συμβίωση που έχει αποδειχτεί αρμονική, και όλα δείχνουν πως αυτού του είδους οι αγώνες είναι πολύτιμοι. Απλοί, προσιτοί και διασκεδαστικοί!





Μοτοσικλέτες Ημέρα 1η

29 μοτοσικλέτες πήραν εκκίνηση την πρώτη μέρα από την πανέμορφη περιοχή Πηγές Κρύας της Λιβαδειάς όπου είχε στηθεί η ανοιχτή κατασκήνωση του αγώνα και το σημείο ανασυγκρότησης. Το πρώτο τμήμα του αγώνα περνούσε μέσα από χωράφια και λιβάδια για να ανηφορήσει προς τα βουνά Χλωμό, Καλλίδρομο και να καταλήξει στην Οίτη.

Στην κατηγορία Enduro o  «DOC» Δημ. Αθανασουλόπουλος (No 1, Yamaha WR250F) και νικητής του Raid Ξυλοκάστρου έδειξε από νωρίς τις διαθέσεις του και οδήγησε πολύ γρήγορα φτάνοντας στην Παύλιανη με μια διαφορά απ΄ τον δεύτερο Χρ. Τασούλη (Νο17 Husaberg FE450e) 1:35:48, ακολουθούμενος από τον τρίτο Συμ. Μιχαηλίδη "PINO" (Νο5 Suzuki DRz400e) με διαφορά 1:36:46.

Στην κατηγορία ON-OFF ο Βάγγερ Ιωσήφ (Νο 2 ΚΤΜ 620) οδήγησε ταχύτατα και χωρίς λάθη στην πλοήγηση, μπροστά από τον καταπληκτικό για ακόμη μια φορά Ψωφάκη «Raptor» Αλεξ. (Νο4 Υamaha Raptor 660) που οδηγούσε το ATV σε όλο τον αγώνα χωρίς χιλιομετρητή!!! μένοντας  πίσω από τον Βάγγερ για 56 λεπτά και 20 δεύτερα. Ο τρίτος Κανελλεάς Σταύρ. (Νο10 Honda XR 650) οδήγησε το έτοιμο για αγώνες Raid XR του με διαφορά από τον πρώτο 01:47:08.

Στο δεύτερο τμήμα της διαδρομής που κατέβαινε από την Οίτη στην πεδιάδα της Γραβιάς και κατέληγε στην Λιβαδειά, η κατάταξη στην κορυφή της Enduro κατηγορίας άλλαξε δραματικά, καθώς  ο DOC Δημ. Αθανασουλόπουλος (No 1, Yamaha WR250F) οδήγησε μεν σαν άνεμος αλλά βρέθηκε τέταρτος, καθώς ξεπέρασε την ΜΩΤ του κανονισμού και χρεώθηκε ποινή 1:19:50.

Έτσι αναπάντεχα στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Συμ. Μιχαηλίδη «PINO» (Νο5 Suzuki DRz 400e) και στην δεύτερη ο Μεγαλοοικονόμου Δημ (Νο7 HQV 570) που έδειξε πως η σωστή πλοήγηση είναι σημαντική σε αγώνες Rαid.

Στην τρίτη θέση ανέβηκε και ο Ζήσης Θεο. (Νο6 Honda XR250) ενώ ο Χρ. Τασούλης (Νο17 Husaberg FE450e) έπεσε στην 5η θέση έπειτα από καθυστέρηση.

Το ίδιο συνέβη και στην κατηγορία ON-OFF όπου ο  Βάγγερ Ιωσήφ (Νο 2 ΚΤΜ 620) χρεώθηκε ποινή και βρέθηκε 3ος πίσω από τον Σούλιο Αν. (Νο3. ΚΤΜ ADV 640) και τον πρώτο Ψωφάκη Αλεξ. (Νο4 Υamaha Raptor 660) που εξακολουθούσε να πλοηγείται με διαβάζοντας μόνο το δρομοβιβλίο του και …. μαντεύοντας τις αποστάσεις!

Η μέρα τελείωσε νωρίς για τους πρώτους και πολύ αργά για τους υπόλοιπους. Μέχρι τις 12 το βράδυ έφταναν ταλαιπωρημένοι αναβάτες που για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, δεν κατάφεραν να τερματίσουν εντός χρόνου. Ο αγώνας έδειξε πως τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου εύκολα την επόμενη μέρα καθώς η εκκίνηση ήταν τα ξημερώματα στις 05:00!!! 



Αυτοκίνητα Ημέρα 1η

Στα αυτοκίνητα στη πρώτη ειδική στην κατηγορία 4Χ4 Raid πρώτοι τερμάτισαν οι Δελής Ι. - Βιρβίλης Μ. (Νο 110 Mitsubishi Pajero) και δεύτεροι οι Ερρίπης «BoomBoom» Ι. - Βουτηράκης «Pads» Π. (Νο109 Suzuko Jimny) με 19 λεπτά και 58 δεύτερα καθυστέρηση από του πρώτους. Τρίτοι οι Τσούκας Παπαδημητρίου (Νο121 Jeep Cherokee) με διαφορά 35 λεπτά 38 δεύτερα από τους πρώτους.

Στην κατηγορία 4Χ4, οι Κουνέλης Μαρ. - Γκλιάτης Π. (Νο 130) πλοήγησαν το ταλαιπωρημένο Pajero σωστά και έφτασαν πρώτοι στην Παύλιανη, ακολουθούμενοι από τους Κυπριανού «TAZMANIA» Γ. - Χατζηβασίλογλου «TAZLADY» Μαρ. (Νο105 Lada Niva) 24 λεπτά και 20 δεύτερα αργότερα.
Τρίτοι στην κατηγορία τους οι Κυλίτης Αν. - Ηλιακάκης Παν .(Νο106 Jeep Cherokee) με 41λεπτά και 28 δεύτερα από τους πρώτους.

Στα SUV οι Δουράκος Σπ. - Πούντος Αν. – Ιωάννου Μ. (Νο136 Nissan X-Trail) είχαν μεγάλη μάχη με τον Νίκα Ν. (Νο101 Nissan X-Trail) που όπως πάντα έτρεχε μόνος του χωρίς συνοδηγό!!! Η διαφορά στους στην πρώτη ειδική ήταν 00:09:08.

Στην δεύτερη ειδική τα πράγματα άλλαξαν στην κατηγορία 4Χ4 Raid και οι Ερρίπης «BoomBoom» Ι. -  Βουτηράκης «Pads» Π. (Νο109 Suzuki Jimny) πήραν την πρώτη θέση μπροστά από τους Τσούκα Β. – Παπαδημητρίου Δ. (Νο121 Jeep Cherokee) και τους Δελή Ι. - Βιρβίλη Μ. (Νο 110 Mitsubishi Pajero) που έπεσαν στην κατάταξη λόγω ποινής προπορείας.

Στα 4Χ4 στην πρώτη θέση ανέβηκαν οι Φίλης Π. - Γιαννάκος Ευ. (Νο116 Lada Niva) με τους Κυλίτης Αν. - Ηλιακάκης Παν .(Νο106 Jeep Cherokee) να έχουν διαφορά 00:00:54!!!

Πίσω τους τερμάτισαν οι Κουνέλης Μαρ. -  Γκλιάτης Π. (Νο130 Mitsubishi Pajero) με διαφορά 00:03:30. Η μάχη είχα ανάψει για τα καλά!
Οι Κυπριανού «TAZMANIA» Γ. - Χατζηβασίλογλου «TAZLADY» Μαρ. (Νο105 Lada Niva) εγκατέλειψαν από σπασμένη βάση αμορτισέρ.



Στα SUV ο Νίκκας  (Νο101 Nissan X-Trail) έκανε την επίθεσή του και βρέθηκε μπροστά από τους  Δουράκο – Πούντο - Ιωάννου (Νο136 Nissan X-Trail) με διαφορά 00:07:22.


Μοτοσικλέτες ημέρα 2η
Ώρα 04:00 τα χαράματα: ψιλοβρόχι, και στην εκκίνηση βρέθηκαν 15 μοτοσικλέτες με τους αναβάτες έτοιμους για ακόμη μία μεγάλη μέρα. Όλα έτοιμα και η εκκίνηση έγινε στις 05:01.
Η πρώτη ώρα μέσα στην νύχτα κύλησε αργά με τα φώτα των μοτοσικλετών να σχίζουν το σκοτάδι. Με το πρώτο φως οι εικόνες μαγικές για τους αναβάτες. Ξημερώνει και τα αυτοί πάνω στις μοτοσικλέτες τους να διασχίζουν χωμάτινα λιβάδια παρέα με τις σκέψεις τους. Στιγμές μοναδικές.

Στο check της 3ης Ειδικής στην κατηγορία Enduro o «DOC» Δημ. Αθανασουλόπουλος (No 1, Yamaha WR250f) είναι πάλι μπροστά με τον Χρ. Τασούλη (Νο17 Husaberg FE 450e) δεύτερο με μια διαφορά 0:50:58 και 0:53:36 από τον τρίτο Συμ. Μιχαηλίδη «PINO» (Νο5 Suzuki DRz400e).

Στην κατηγορία ON-OFF ο Βάγγερ Ιωσήφ (Νο 2 ΚΤΜ 620) είναι μπροστά από τον Αργυράκη Γιω. (Νο29 Yamaha TTR600 R) με διαφορά 0:23:42 και τον τρίτο Γνήσιο Γιω. (Νο28 Kawasaki KLR 650) που ακολουθούσε με 0:25:50.
Ο Ψωφάκης Αλεξ. (Νο4 Υamaha Raptor 660) που οδηγούσε το ATV σε όλο τον αγώνα χωρίς χιλιομετρητή δεν μπόρεσε να πλοηγηθεί μέσα στην νύχτα και έπεσε στην 6η θέση.
Η τέταρτη και τελευταία ειδική βρήκε τους αναβάτες να μην διακινδυνεύουν τις θέσεις τους και οδηγώντας κρατημένα αλλά όχι αργά προσπάθησαν να αποφύγουν λάθη στην πλοήγηση και πτώσεις που θα τους κόστιζαν.
Έτσι ο «DOC» Δημ. Αθανασουλόπουλος είναι πάλι μπροστά με τον Χρ. Τασούλη που μείωσε την διαφορά του κατά 14 λεπτά και τρίτο Συμ. Μιχαηλίδη «PINO».

Στην κατηγορία ON-OFF τα πράγματα ήρθαν στην θέση τους και ο Βάγγερ Ιωσήφ πήρε την νίκη με τον Ψωφάκη Αλεξ. να τελειώνει 2ος (ξημέρωσε και έβλεπε πια τον δρόμο) και 3ο τον Κανελλεά Σταύρ. (Νο10 Honda XR 650), που από χθες έκανε τον αγώνα χωρίς πίσω φρένο.


Αυτοκίνητα ημέρα 2η
Στην νυχτερινή 3η ειδική οι Τσούκας Παπαδημητρίου (Νο121 Jeep Cherokee) οδηγώντας γρήγορα και ακριβώς στην ΜΩΤ, χωρίς λάθη στην πλοήγηση έφτασαν 1οι στο ΣΕΧ με τους Στεφανόπουλο Νικ. - Χαραλαμπίδη Χαρ. (Νο131 Suzuki Vitara) να είναι ταχύτεροι αλλά να έχουν καπέλο προπορείας και έτσι να παίρνουν την δεύτερη θέση.

Οι Δελής Ι.- Βιρβίλης Μ. (Νο 110 Mitsubishi Pajero) έχοντας διαφορά από την προηγούμενη ημέρα έκαναν αγώνα τακτικής και τερμάτισαν στην τρίτη θέση της ειδικής της 4Χ4 Raid κατηγορίας.

Στα 4Χ4 οι Λεμπέσης Θοδ. - Σταφυλάκης Στεφ. (Νο128 Suzuki Vitara) πήραν την πρώτη θέση με τους Κυλίτη Αντ. - Ηλιακάκη Παν. (Νο106 Jeep Cherokee) στην δεύτερη.

Στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Φίλης Πέτ. - Γιαννάκος Ευστ.. (Νο116 Lada Niva).

Στα SUV ο Νίκκας (Νο101 Nissan X-Trail) εγκατέλειψε, όντας χωρίς συνοδηγό και έτσι ο δρόμος έμεινε ανοικτός για τους Δουράκο Σπ. - Πούντο Αν. – Ιωάννου Μ. (Νο136 Nissan X-Trail) αφού ήταν το μοναδικό όχημα που έμεινε στην κατηγορία.

Στην τέταρτη και τελευταία ειδική οι Δελής Ιωάν. – Βιρβίλης Μαρ. (Νο 110 – Mitsubishi Pajero) κυριάρχησαν στα 4Χ4 Raid , ακολουθούμενοι από τους Ερρίπη Ιωαν. – Βουτηράκη Παντ. (Νο 109 – Suzuki Jimny) και τους Στεφανόπουλο Νικ. – Χαραλαμπίδη Χάρη (Νο 131 – Suzuki Vitara).

Στα 4Χ4 οι τοπικοί Κιούσης Κων. – Παγουράς Κωνστ. (No 139 -Suzuki Vitara) βρέθηκαν μπροστά με μόλις 23’’ από τους Λεμπέση Θεο. – Σταφυλάκη Στεφ. (No 128 - Suzuki Vitara), ακολουθούμενοι από τους Κουνέλη Μαρ. – Γκλιάτη Παν. (Νο 130 – Mitsubishi Pajero).

Οι Δουράκος Σ. – Πούντος Αντ. – Ιωάννου Μ. (Νο 136 – Nissan X-Trail) οδήγησαν «μυαλωμένα» κάνοντας παραπλήσιο χρόνο με πολύ πιο προετοιμασμένα οχήματα!


Τα τελικά αποτελέσματα ανά κατηγορία έχουν ως εξής:

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
Enduro
1ος Αθανασουλόπουλος “DOC” Δημήτρης – Yamaha WR250f - 11:40:19
2ος Τασούλης Χρήστος – Husaberg FE450e – 14:20:06
3ος Μιχαηλίδης “PINO” Συμεών – Suzuki DRz400 - 14:29:52

On-Off
1ος Βάγγερ Ιωσήφ – ΚΤΜ 620 LC4 – 12:59:59
2ος Ψωφάκης “Raptor” Αλέξανδρος – Yamaha Raptor 660 – 15:36:00
3ος Κανελλέας Σταύρος – XR650 – 18:14:00

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ
4Χ4 Raid
1ος Δελής Ιωάννης – Βιρβίλης Μάριος – Mitsubishi Pajero - 13:45:49
2ος Τσούκας Βαγγέλης – Παπαδημητρίου Δημήτρης – Jeep Cherokee – 15:12:19
3ος Ερρίπης «BoomBoom» Ιωάννης – Βουτηράκης «Pads» Παντελής – 16:02:05

4X4
1ος Κουνέλης Μάριος. – Γκλιάτης Παναγιώτης – Mitsubishi Pajero – 14:38:10
2ος Κιούσης Κωνσταντίνος – Παγουράς Κωνσταντίνος – Suzuki Vitara – 15:17:09
3ος Κυλίτης Αντώνης – Ηλιακάκης Παντελής – 15:20:19

SUV
1ος Δουράκος Σπύρος – Πούντος Αντώνης – Ιωάννου Μάνος - NISSAN X-Trail – 14:42:50

         

Κατεβάστε τα αναλυτικά αποτελέσματα σε PDF, κανοντάς δεξί κλίκ και Save As...

Αποτελέσματα 4Χ4 - Γενική κατάταξη
Αποτελέσματα 4Χ4 - Κατάταξη ανα κατηγορίες

Αποτελέσματα μοτοσικλετών - Γενική κατάταξη
Αποτελέσματα μοτοσικλετών - Κατάταξη ανα κατηγορίες




Έχετε παρατηρήσεις ή προτάσεις βελτίωσης;
Καταβάστε με Save Target as... και στείλτε μας το έντυπο προτάσεων βελτίωσης στο superspy off-road.gr




Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο Gallery του Off-Road.gr κάνοντας κλικ εδώ

Δείτε επίσης καταπληκτικές φωτογραφίες στο http://www.weissoutdoors.com/onBoard/onboard.html

Διαβάστε και την καταπληκτική περιγραφή του IKE απο τη θέση του οδηγού, εδώ


Στιγμιότυπα από τον αγώνα θα δείτε στο Supersport την Τετάρτη 28 Απριλίου στις 23:00











More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.036494 seconds. ]