Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trail Ride 0-300 20/6/2004: BIETNAM!

Ενώ άλλοι τρέχανε στις παραλίες και «πήζανε» στην κίνηση 62 πωρωμένοι enduro-βιοι, με αφετηρία τα Μέγαρα, έπαιξαν «πολεμικά» παιχνίδια στο Βιετνάμ και .... τις γύρω χώρες!
















Η Κυριακή προσφερόταν για παιχνίδια παραλίας και τι καλύτερο από μια γρήγορη εντουράδα στο δρόμο προς την θάλασσα, έτσι ώστε να αποφύγουμε και το συνωστισμό;
Το ραντεβού ορίσθηκε στην κεντρική πλατεία των Μεγάρων και τα «υπόλοιπα» τα τακτοποίησε το 0300 και τα μέλη της ΛΕΜΜ.
ΟΜΩΣ..... Παραλαμβάνοντας τις οδηγίες για την πλησιέστερη παραλία, μπήκαμε σε σκέψεις!

ΒΙΕΤΝΑΜ;;; Σήμερα; Με τη μοτοσικλέτα; Διαβατήρια; Χρειαζόμαστε και τρίπτυχο; Μέσα σε 13 σελίδες δρομοβιβλίου; Για να δούμε τι θα δούμε!

Ένας ραγισμένος αστράγαλος (ανδραγαθήματα της προηγούμενης Κυριακής) και το μικρό διάστημα συμβίωσης με το, υπό δοκιμή άτι μας, ΜΖ Baghira 660, μας προδιαθέτανε για μια χαλαρή βόλτα.

Το κλασσικό έδαφος της Αττικής (αγαπημένη πέτρα), πολύ σκόνη και άφθονα γλιστρήματα στο ξερό έδαφος, ανεβάσανε την αδρεναλίνη αμέσως!

Μετά το 30χλμ περίπου, ο δρόμος τελείωνε και... έμπαινες στο έδαφος του Βιετνάμ! Μερικοί βέβαια είδαν την πλούσια βλάστηση και το πήραν αριστερά με κατεύθυνση προς Καμπότζη!

Όντας από τους πρώτους που μπήκαν στη ζούγκλα, κάποια στιγμή έπιασα το εαυτό μου, μέσα στα βάτα μέχρι και πάνω από το κεφάλι, να φωνάζω «Ε.... Με ακούει κανείς; Πάμε καλά για Βιετνάμ;», με σκέψεις για το τι γνώμη έχουν τα.... φιδάκια της περιοχής για τις εκδρομικές μου προτιμήσεις!

Μετά από 1.5 χιλιόμετρο κίνησης μέσα από τα χορτάρια, τι χαρά! Δύο φωσφόριζε κίτρινοι ανθρωποι, να δίνουν το στίγμα ότι βρίσκομαι στη σωστή διαδρομή (μέσα στο Βιετνάμ) και ότι σύντομα θα συναντήσω ένα πεσμένο δέντρο αλλά και ακόμα μερικούς κίτρινους ανθρώπους που περιμένουν στωικά την άφιξη μου, ώστε αν χρειαστεί να βοηθήσουν.

Η σκέψη ότι μπορεί να χρειαζόταν να ρίξω κάτω το ΜΖ και μετά να το περάσω κάτω απο δέντρο και όλα αυτά με τον δεξί αστράγαλο να αναρωτιέται γιατί τον έβγαλα απο την προστασία του γύψο-νάρθηκα ενώ του χρωστούσα ακόμα 12 μέρες ανάπαυσης, δεν ήταν ότι καλύτερο!

Τελικά το δέντρο ήταν αρκετά ψηλά πάνω απο το έδαφος (ουφ!), τόσο μάλιστα που δεν χρειάστηκε καν να ξεκαβαλικέψω. Το πρόβλημα ήταν όμως αμέσως μετά στη σύντομη αλλά λασπερή – γλιστερή ανηφόρα που ακολουθούσε!

Το Baja, υποβοηθούμενο από την ροπή του 660 πάσχιζε να βρει πρόσφυση για να κινήσει την μοτοσικλέτα στην ανωφέρεια, αλλά το έδαφος είχε ποτίσει βαθιά και χρειάστηκε αρκετή ώρα μέχρι τελικά να μετακομίσει όλη η λάσπη από το σημείο που ήθελα να περάσει το ΜΖ, στη γύρω περιοχή!
Πάει και αυτό! Ωραία αφού δεν πέσαμε και εδώ, καλά πάμε!

Σύντομα το ΣΕΔ, επιβεβαιώνει την σωστή πορεία μας και συνεχίζουμε για νέες περιπέτειες στα υπόλοιπα 45 χλμ της διαδρομής. Ακολουθούν πλέον ανοικτά κομμάτια «Αέρα – Πατέρα» και όλα δείχνουν ότι θα τερματίσουμε χωρίς προβλήματα.

ΧΑ! Ο παράγων «ανεξήγητη υπερβολική κατανάλωση» μπήκε στο παιχνίδι και μετά το εκκλησάκι..... γυρίσαμε ρεζέρβα! Μα κι όλας;
Τι έγινε;

Με 32 χιλιόμετρα διαδρομής ακόμα, φίδια με ζώσανε ότι θα κατάφερνα να μείνω από βενζίνη στο βουνό! Πάνω στον πανικό, χάνω και μια διασταύρωση, κάνω και 4 παραπάνω χιλιόμετρα.

ΟΚ. Ακολουθούμε πολιτική οικονομίας στις κατηφόρες ρολάρουμε με πέμπτη, ενώ στα ανηφορικά κομμάτια το γκάζι ανοίγει τόσο όσο χρειάζεται για να διατηρούμε τη φόρα.

Χμ... δεν είναι και άσχημα! Έτσι τελικά, γλιτώνουμε τα χαζοσπινιαρίσματα του στυλ «ανοίγω γκάζι, φάτε τη σκόνη μου» μια και το έδαφος προσφερόταν για ατελείωτες – ανούσιες – εξόδους με υπερστροφή ισχύος!

Σε κάθε τσάφ – τσούφ της εξάτμισης (τα έκανε και πριν αλλά τότε δεν κινδύνευα να μείνω από βενζίνη) έλεγα, τέλος εδώ θα μείνουμε σήμερα!
Τα χιλιόμετρα όμως τελειώσανε γρήγορα και στη θέα από μακριά των σημαιών του 0300, αναθάρρησα και έριξα και μια τελευταία γκαζιά! Τερματισμός!

+& -
- Μια και δεν έχουμε να "γκρινιάξουμε" με κάτι..... Φωτογράφε! (Γ. Φυτάς), θέλουμε περισσότερες φωτό την επόμενη φορά!

+
Ιδανικός συνδυασμός χιλιόμετρων (92), διαδρομής, θερμοκρασίας
+ Το Βιετνάμ είναι καταπληκτικό, κανονίστε επίσκεψη πριν την περίοδο των βροχών!
+ + Το δρομοβιβλίο πήρε την μορφή που του άξιζε ενώ τα βήματα ενοποίησης των κανονισμών θα βοηθήσουν για την επόμενη χρονιά στην πραγματοποίηση κυπέλλου Trail Ride για Moto!
+ Πραγματικά εκπληκτική η «κινητοποίηση» της ΛΕΜΜ. Παντού με κίτρινες σαλιάρες και … με τροχονόμο να διακόπτει την κίνηση για να περάσουμε με ασφάλεια την άσφαλτο! Μπράβο!
+ Το ΜΖ έχει ρεζέρβα 3,5 λίτρα. (Σωθήκαμε!)
+ 410 € μαζεύτηκαν για τον μικρό Δημητράκη που πάσχει απο λευχαιμία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
10 ΠΡΩΤΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΘΕΣΗ
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΧΡΟΝΟΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΟΤΟ
1.
ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
02:10:13
ON-OFF
ΜΖ BAGHIRA 660
2.
ΚΑΣΙΜΗΣ ΠΑΥΛΟΣ / ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
02:17:00
ENDURO/ΔΙΚ
ΚΤΜ EXC 250
3.
ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
02:18:57
ON-OFF
HONDA XR650 Rally
4.
ΣΚΕΥΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
02:20:00
ENDURO
KTM MXC 525
5.
ΒΑΓΓΕΡ ΙΩΣΗΦ
02:20:04
ON-OFF
KTM 620 LC4
6.
ΠΡΕΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
02:23:13
ENDURO
KTM EXC 450
7.
ΣΙΩΖΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
02:28:30
ENDURO
KTM EXC 450
8.
ΟΧΤΑΡΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
02:33:30
ENDURO
HONDA CR 250
9.
ΓΚΑΜΠΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
02:34:40
ENDURO
KTM EXC 250
10.
ΚΑΚΑΒΕΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
02:37:00
ENDURO
KTM EXC 250


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (.PDF)


Φωτογραφίες: Γ. Φυτάς - Off-Road.gr (Με κλίκ μεγαλώνουν!)


    

    

    

    

    

    

    

    



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034765 seconds. ]