Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ράλι Γερμανίας : Και πάλι Loeb


Για πέμπτη συνεχή φορά τα τελευταία 5 χρόνια ο «άνθρωπος των ρεκόρ», ο Sebastien Loeb, πήρε τη νίκη στον αγώνα της Γερμανίας, σπάζοντας έτσι το ρεκόρ του Tommi Makinen, που είχε 4 νίκες στην Φιλανδία. Ταυτόχρονα ο βραχύσωμος Γάλλος ισοφάρισε το ρεκόρ του Carlos Sainz πετυχαίνοντας χθες την 26η του νίκη σε αγώνα WRC. Όμως αποδεικνύεται σαφώς αποτελεσματικότερος από τον μεγάλο Ισπανό, αφού για να φτάσει τις 26 νίκες χρειάστηκε μόνο 78 αγώνες έναντι 197 του Carlos.









Όμως και η Citroen είχε κάθε λόγο να γιορτάζει καθώς εκτός του ότι το Xsara WRC πέτυχε την 30 του νίκη σε αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι, είδε την επιλογή της για τον δεύτερο οδηγό της ομάδας, τον Dani Sordo, που πήρε τη δεύτερη θέση, να δικαιώνεται. Η καταπληκτική επίσης εμφάνιση του «ξεχασμένου» Toni Gardemeister , που έφερε την «ιδιωτική» του Xsara στην 4η θέση δίνουν το δικαίωμα στην Citroen να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει το καλύτερο «αγωνιστικό» μετά τις Lancia.


Χαράς ευαγγέλια και για τους Λάμπρο Αθανασούλα - Νίκο Μουζάκη που οδήγησαν άψογα και είδαν επιτέλους την τύχη να τους χαμογελά. Η πρώτη θέση για το Ελληνικό πλήρωμα ήταν θέμα χρόνου και τύχης αφού εδώ και καιρό είχαν αποδείξει τόσο την ταχύτητα όσο και την σταθερότητα τους, στο θεσμό του Fiesta Trophy. Έτσι η νίκη ήρθε για αυτούς την πιο κατάλληλη στιγμή, καθώς μετά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που αντιμετώπισαν στη Γερμανία, θα βρεθούν με «ανεβασμένη» ψυχολογία στη εκκίνηση του Ράλι Φιλανδίας που ξεκινάει σε 3 μέρες.

Δύο είναι τα γεγονότα που θα μείνουν από τον αγώνα αυτό. Το πρώτο, είναι αυτό που έδωσε τη νίκη στη Citroen, και έφερε πονοκέφαλο και γκρίνιες στις άλλες ομάδες. Ήταν η απόλυτα ακριβής πρόβλεψη του καιρού (και φυσικά της βροχής) της Παρασκευής, μια πρόβλεψη που ξάφνιασε ακόμα και τους ειδικούς. Έτσι οι Loeb και Sordo, αλλά και ο Gardemeister βρέθηκαν στο τέλος της πρώτης μέρας στις 3 πρώτες θέσεις έχοντας αφήσει τον τέταρτο, Marcus Gronholm πάνω από δύο λεπτά πίσω τους.


Το δεύτερο είναι ο καταπληκτικός αγώνας που έκαναν τα Skoda Fabia με τους Andreas Aigner , (6ος γενικής) και J. Kopecky (7ος , έχοντας μάλιστα κερδίσει και δύο ε.δ.) δίνοντας έτσι πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.

Ήταν η πρώτη φορά που η Skoda κατέβασε σε αγώνα 5 Fabia WRC. Όμως ο Francois Duval , που ήταν ο ταχύτερος στο Shakedown και που έφτασε μέχρι και την 5η θέση της γενικής έχασε πολύ χρόνο από μια έξοδο και αποφάσισε να εγκαταλείψει. Ο δεύτερος οδηγός της ομάδας της Red Bull Skoda ο Matthias Ekstrom , παρά το ότι τερμάτισε 11ος (κυρίως εξαιτίας της λάσπης στους δρόμους) πήρε 3 βαθμούς για την ομάδα, ενώ ο Matthias Kahle με προβλήματα στον κινητήρα εγκατέλειψε τη δεύτερη μέρα.

Παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε ο Gardemeister την τρίτη μέρα του αγώνα δεν κατέφερε να περάσει εμπρός από τον Marcus Gronholm, που το Σάββατο, με καλύτερες επιλογές ελαστικών, κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση. Μεγάλος άτυχος ο δεύτερος οδηγός της Ford, ο Mikko Hirvonen, που ενώ τελείωσε τον αγώνα στην 5η θέση δεν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό, εξαιτίας της μπαταρίας, και έτσι έπεσε στην 9η θέση.

Έτσι ο πολύ καλός, για μια ακόμα φορά, Manfred Stohl με το Peugeot 307 φιγουράρει στην 5η θέση του αγώνα και την 4η του πρωταθλήματος οδηγών.


¶λλος ένας δύσκολος αγώνας για την ομάδα της Subaru. Οι δυσκολίες άρχισαν πριν τον αγώνα, όταν οι μηχανικοί αναγκάστηκαν να δουλέψουν όλη τη νύχτα για να ετοιμάσουν το ολοκαίνουργιο Impreza του Petter Solberg , που μετά από έξοδο στο shakedown, είχε προβλήματα με το rollcage και στη συνέχεια με τον κινητήρα, που τελικά αντικαταστάθηκε. Όμως η συνέχεια δεν είχε τίποτα κοινό με την Κορσική του 2003. Ο Νορβηγός, και ενώ ήταν έκτος, εγκατέλειψε την δεύτερη μέρα καθώς ξαφνικά ο κινητήρας σταμάτησε να δουλεύει. Αλλά και ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, ο Stephane Sarrazin , εγκατέλειψε, από την ένατη θέση, μετά από έξοδο και πρόβλημα στα διαφορικά. Έτσι ο τρίτος οδηγός της Subaru, ο Chris Atkinson, αν και δεν διεκδικεί βαθμούς για την ομάδα, έσωσε την τιμή της με την 8η θέση στην οποία τελικά τερμάτισε.

Βαθμούς για την ομάδα τους, την Stobart VK M-Sport Ford , εξασφάλισαν παρά τα μύρια όσο προβλήματα (έξοδος, τούρμπο, κινητήρας κλπ) και οι «μικροί» Matthew Wilson και Latava .

Στο πρωτάθλημα Junior, o Kris Meeke με το Citroen C2 Super 1600, ήταν σε άλλο αγώνα. Βέβαια σε αυτό συνέβαλε και η έλλειψη ανταγωνισμού καθώς οι μισοί τουλάχιστον από τους αντιπάλους του έτρεχαν με νοικιασμένα αυτοκίνητα ή με «μουλάρια», για να προφυλάξουν τα δικά τους για τον αγώνα της Φιλανδίας. Αυτό όμως δε μειώνει σε τίποτα την καταπληκτική του επίδοση.


Ο Meeke από πρώτος βρέθηκε δωδέκατος, εξαιτίας ενός σοβαρού προβλήματος με τα φρένα, και ενώ είχε αρχίσει να ανεβαίνει στην 9η ε.δ. ένα λάστιχο τον έριξε πάλι πίσω στην 8η θέση αυτή τη φορά. Αρκούσαν όμως 5 ε.δ. για να βρεθεί και πάλι στην κορυφή και να πάρει τη νίκη, αφήνοντας τον Βέλγο Bernd Casier (Renault) που οδηγούσε την κούρσα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στην 2η θέση. Σκληρή ήταν η μάχη για την τρίτη θέση μεταξύ του Pavel Valousek (Suzuki) και του Julien Pressac (Citroen), που κρίθηκε υπέρ του πρώτου για μόλις 3,8 δεύτερα.

Στο Fiesta Sporting Trophy International η πρώτη θέση των Λάμπρου Αθανασούλα και Νίκου Μουζάκη, δεν προκάλεσε έκπληξη, μια και από την πρώτη κιόλας μέρα του αγώνα «έπαιζαν» για την θέση αυτή με τους Bettega-Scattolin . Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με τον άστατο καιρό, η επιλογή ελαστικών ήταν απόλυτα σωστή και έτσι βρέθηκαν στη δεύτερη θέση, 10.9 δευτερόλεπτα πίσω από το Ιταλικό πλήρωμα και 2 λεπτά μπροστά από τους τρίτους Clark-Martin .



Ο δρόμος για τη νίκη άνοιξε τη δεύτερη μέρα, όταν ο Λάμπρος, πραγματικά αλάνθαστος και με σωστές επιλογές άρχισε να πιέζει τον Bettega που στο τέλος της μέρας αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του Fiesta. Έτσι η τελευταία μέρα του αγώνα ήταν περισσότερο τυπική διαδικασία. Το Ελληνικό πλήρωμα εκτός από την νίκη για το θεσμό, που το ανέβασε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία Ν/3 και την 4η στην κατηγορία Ν, όπου συμμετείχαν τουλάχιστον 1 4 Ν/4.

Στις βαθμολογίες τώρα στους οδηγούς επικεφαλής είναι ο S. Loeb με 84 β. και ακολουθούν οι M. Gronholm με 51, D. Sordo με 41, M. Stohl με 24, M. Hirvonen με 21 και P. Solberg με 20.

Για τους κατασκευαστές πρώτη η Kronos Citroen με 114βαθμούς και ακολουθούν BP-Ford με 91, Subaru με 63, OMV - Peugeot Norway με 41, Red-Bull Skoda με 22 και τέλος η Stobart VK M-Sport Ford με 20.

Κείμενο: Κατερίνα Σεβαστού [catkil@off-road.gr]














More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.018547 seconds. ]