| |
Με τον καιρό να καλμάρει λιγάκι, όλοι θέλησαν να παίξουν παιχνίδια
στρατηγικής ώστε αν όχι να βελτιώσουν τις θέσεις τους, τουλάχιστον να
μην χάσουν κάτι από αυτές.
Όμως ο Martin είχε λίγο διαφορετική άποψη και έβαλε στη διαδρομή
μερικές εκπλήξεις που... σίγουρα λαχτάρισαν λιγάκι τους αναβάτες.
Οι τρεις πρωταγωνιστές στο παιχνίδι, Graham Jarvis, Gerhard Forster και
Chris Birch ύστερα από 500 χιλιόμετρα μαζί συνέχισαν και πάλι μαζί,
μπροστά από τους υπόλοιπους.
Ο Martin είχε δηλώσει από την αρχή του αγώνα, ότι η σημερινή ημέρα θα
ήταν η πιο απαιτητική.
Τα Drop down και τα Hill Climb έκαναν τη ζωή δύσκολη στους αναβάτες σε
όλη τη διαδρομή. Ακόμα και στην κατηγορία Hobby οι δυσκολίες πήραν
κεφάλια.
Άσε που μπορεί η βροχή να το γύρισε σε αγγλικού τύπου ψιχάλισμα, το
κρύο και η ομίχλη έκαναν τα πράγματα δύσκολα στα 2000 μέτρα.
Αποκορύφωμα, λόγω του καιρού η αδυναμία των GPS να έχουν σήμα σε μεγάλο
τμήμα της διαδρομής.
Εντωμεταξύ, ο Forster (BMW) ήθελε να ξεφύγει από τους άλλους που του
είχαν γίνει κολλιτσίδα, γνωρίζοντας ότι ακόμα και ένα μικρό handicap
των 50 μέτρων είναι αρκετό ώστε οι άλλοι να πάψουν να τον ακολουθούν
(ταξιτζής) και να τα βρούν μπαστούνια στην πλοήγηση (όλες τις ημέρες
καθάριζε αυτός για πάρτη τους.)
Όμως τελικά τον πρόδωσε το σασμάν του BMW και από τη μέση του αγώνα,
αναγκάστηκε να πηγαίνει μόνο με ... πρώτη!
Οι «επιβάτες» Jarvis – Birch βρήκαν την ευκαιρία να τον περάσουν και να
φύγουν μπροστά, αλλά... όχι για πολύ. Άρχισαν τα χασίματα και τελικά
τον περίμεναν.
Προβλήματα και για τον official ΚΤΜ αναβάτη Frans Verhoeven που
εγκατέλειψε λίγο μετά το service και αυτός από σασμάν. Πήρε την άσφαλτο
για το Sibiu, εκτός παιχνιδιού πλέον.
Όσοι κατάφεραν να τερματίσουν σήμερα, βλέπουν τερματισμό.
Στην ενημέρωση ο Martin είπε ότι η αυριανή μέρα θα είναι παιχνιδάκι
μπροστά στις προηγούμενες και όσοι οδηγήσουν συνετά θα τερματίσουν
χωρίς πρόβλημα.
Βέβαια δεν παράλειψε με το γνωστό του στυλ να αναφέρει, ότι αύριο
παίζει η ανάβαση του «K2» και το πέρασμα του «Wild Bear Mountain».
Αν είναι σαν το σημερινό «Martin’s Revenge» (η εκδίκηση του Martin)
ίσως να έχουμε και άλλες απώλειες.
Καληνύχτα από το κρύο Sibiu!
Είπαν:
Gerhard Forster, GER, BMW, Pro Class, Nr. 1
Αισθάνθηκα σαν snowboarder σήμερα, προσπαθώντας συνεχώς να διατηρήσω
την ορμή μου για να καταφέρω να βρεθώ στην επόμενη κορυφή, όντας με μια
ταχύτητα στο κιβώτιο μου.
Τελικά κατάφερα να τερματίσω με σφιγμένα δόντια.
Τελικά δεν τα πήγα και άσχημα!
Chris Birch, NZ, KTM, Pro Class, Nr. 2
Στο ψηλότερο σημείο σήμερα, στα 2200 μέτρα, πάγωσα.
Αν και η διαδρομή δεν ήταν τόσο δύσκολη όσο τις προηγούμενες ημέρες,
ήμουν πολύ κουρασμένος και το κρύο κυριολεκτικά με εξόντωσε!
Κείμενο: [Σπύρος
Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής - Off-Road.gr]
Σχετικά άρθρα - Downloads - links
Σχετική συζήτηση στο forum
RedbullRomaniacs.com
Redbull Romaniacs 2008:
Φωτορεπορτάζ - The D-Day!
Redbull Romaniacs 2008:
Μεγαλύτερο από ποτέ!
RedBull Romaniacs 2007 - Δείτε τι
έγινε στον περσινό αγώνα
RedBull Romaniacs 2007: Hard
Enduro Rally - Live!
RedBull Romaniacs 2007
- φωτορεπορτάζ 1ο - Πρόλογος
RedBull Romaniacs 2007
- φωτορεπορτάζ 2ο - Πρώτη μέρα στα βουνά!
RedBull Romaniacs 2007
- φωτορεπορτάζ 3ο - Δεύτερη μέρα στα βουνά!
RedBull
Romaniacs 2007 - φωτορεπορτάζ 4ο - Τρίτη μέρα στα βουνά!
RedBull Romaniacs 2007
- φωτορεπορτάζ 5ο - Τερματισμός!
Διαβάστε τι έγινε στο 3o Red
Bull Romaniacs
Hard Enduro Rally το 2006!
More articles
|
|
| |
|